הרשמה

Games With Gold: נחשפו המשחקים של חודש יוני

Assassin's Creed 3, Watch Dogs ועוד משחקים בחינם למנויי ה-Xbox Live

בנוסף לארבעת המשחקים, מיקרוסופט מוסיפה הרחבת מולטיפלייר למשחק Phantom Pain שהושק לאחרונה מחדש

כמו בכל תחילת חודש גם הפעם חברת מיקרוסופט חושפת את המשחקים החינמיים למנויי ה-Xbox Live וגם הפעם יש לא מעט כותרים מוכרים שיכולים עדיין לספק שעות של הנאה. אז בואו נראה איזה משחקים מיקרוספט מביאה לנו החודש.

SpeedRunners

SpeedRunners הינו משחק מירוץ מולטיפלייר בסגנון Side Scroll שבו מתחרים 4 שחקנים אחד כנגד השני. המשחק דורש מכל אחד לעשות שימוש בדברים כמו קפיצות ונשקים ערמומיים על מנת להפיל את המתחרים שלו ולמנוע מהם להפריע בדרך לניצחון. מדובר במשחק תחרותי שזכה לביקורות חיוביות מאוד. 

SpeedRunners יהיה זמין בחינם למנויי ה-Xbox Live החל מה-1 ביוני ועד ה-30 ביוני עבור ה-Xbox One. 

Watch Dogs

קשה למצוא היום גיימרים שלא מכירים את סדרת Watch Dogs, והם לא היו חלק מההייפ הגדול לפני השקתו ב-2014. מדובר במשחק עולם פתוח מז'אנר אקשן-התגנבות מגוף שלישי שפותח על ידי יוביסופט שמכניס אותנו לחיים של איידן פירס, האקר מחשבים מיומן שמסוגל לפרוץ למערכת ממוחשבת מתוחכמת ששולטת על העיר שיקאגו במשחק. עלילת המשחק מתרכזת סביב הרצון של איידן לנקום את מות אחייניתו. 

Watch Dogs יהיה זמין בחינם למנויי ה-Xbox Live החל מה-16 ביוני עד ל-15 ביולי עבור ה-Xbox One. 

Assassin's Creed 3

Assassin's Creed 3 הינו המשחק החמישי בסדרת משחקי ההתגנבות המפורסמת של חברת יוביסופט. המשחק לוקח אותנו לתקופת המהפכה האמריקאית ובה אנו מגלמים את אבותיו המתנקשים של דזמונד מיילס. המשחק מביא אותנו לראשונה לאמריקה כאשר המתנקשים נמצאים לצד האמריקאים, והטמפלרים נמצאים לצד הבריטים. המשחק הוא כמובן עולם פתוח והעלילה שלו עשירה כיאה למשחק בסדרת Assassin's Creed. 

Assassin's Creed 3 יהיה זמין בחינם למנויי ה-Xbox Live החל מה-1 ביוני עד ל-15 ביוני עבור ה-Xbox 360 עם תמיכה ב-Xbox One. 

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins הינו משחק תפקידים שפותח על ידי BioWare והוא המשחק הראשון בסדרת Dragon Age. המשחק לוקח אותנו לתקופה של סכסוכים אזרחיים רבים בממלכה הבדיונית Ferelden. הדמות שלנו במשחק מגוייסת ל-Grey Wardens, ארגון עתיק שמתמודד נגד כוחות שטניים הידועים כ-Darkspwan. בתור משחק תפקידים, נוכל לבחור במשחק בשלל תפקידים ולעצב את הדמות כאוות נפשנו. 

Dragon Age: Origins יהיה זמין בחינם למנויי ה-Xbox Live החל מה-16 ביוני עד ל-30 ביוני עבור ה-Xbox 360 עם תמיכה ב-Xbox One. 

הרחבה למשחק Phantom Dust

המשחק החינמי החמישי הוא לא בדיוק משחק, אלא יותר הרחבה למצב המוליפלייר של המשחק Phantom Dust. המשחק Phantom Dust הינו משחק אקשן/אסטרטגיה ייחודי שמושק מחדש בגרסא חדשה יותר עם גרפיקה משופרת ותמיכה ב-Xbox Live. 

ההרחבה תהיה זמינה בחינם למנויי ה-Xbox Live החל מה-1 ביוני עד ל-30 ביוני עבור ה-Xbox One. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י