הרשמה

מיקרוסופט מבהירה פרטים על קצב הפריימים של ה-Xbox Scorpio

המפתחים יחליטו כמה לנצל מעוצמת הקונסולה

כל משחקי ה-Xbox One יעבדו על ה-Scorpio, למרות שגרסאות ה-Scorpio ייהנו ממראה וביצועים טובים יותר

מיקרוסופט חושפת פרט נוסף בנוגע לקונסלת ה-Project Scorpio. המהנדס המוביל ב-Xbox, מייק יבארה (Mike Ybarra), אישר שמיקרוסופט לא תכריח את המפתחים לוודא שקיים קצב פריימים שווה בין משחקי Xbox One ומשחקי Scorpio. בתגובה לציוץ של משתמש בטוויטר שטען שחייב להיות שוויון כזה, ענה יבארה בתגובה שלא כך הדבר. "לא, אין. הכל תלוי במפתחים מה יבחרו לעשות עם המשחקים שלהם".

בציוץ אחר, יבארה פרס את מדיניות מיקרוסופט בעניין באופן ישיר ואפילו ברור יותר: "מפתחים חופשיים לבחור כיצד ישתמשו בעוצמת ה-Project Scorpio לטובת משחקים. אין לנו דרישות מיוחדות בנוגע להגבלת קצב פריימים."

מיקרוסופט ממצבת את ה-Scorpio בתור "הקונסולה העוצמתית ביותר שנוצרה אי פעם", כך שיהיה חבל מאוד אם מפתחים ייאלצו להתפשר על חזון המשחקים שלהם בגלל הגבלות קצב פריימים. מנהלת Microsoft Studios, שאנון לופטיס (Shannon Loftis), חושבת שהמפתחים ישמרו על קצב פריימים עקבי גם למשחקי מולטיפלייר.

כל משחקי ה-Xbox One יעבדו על ה-Scorpio, למרות שגרסאות ה-Scorpio ייהנו ממראה וביצועים טובים יותר, במקרים מסוימים, אם המפתחים ירצו בזאת. המצב דומה ל-PS4 מול PS4 Pro.

מיקרוסופט צפויה לשחרר פרטים נוסים על ה-Scorpio ב-E3 או קודם לכן. ככל הנראה יהיו אלה פרטים אודות שמה הרשמי של הקונסולה ומחירה.

גם אתם מצפים ל- Project Scorpio? ספרו לנו בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י