הרשמה

כל הפרטים מאירוע חשיפת הגיימפליי של Destiny 2

פרטים מלאים כולל סרטוני גיימפליי של Destiny 2

המשחק יגיע ל-PS4 ול-Xbox One ב-8 בספטמבר, כאשר למחשב אין עוד תאריך השקה

המפתחת Bungie והמפיצה Activision חשפו את הגיימפליי הראשון של הכותר הבא שלהם, Destiny 2, באירוע שנערך בקליפורניה, ארה''ב. Destiny 2 הוא כמובן משחק ההמשך ל-Destiny הראשון, שלוקח אותנו למסע גדול להגנת המין האנושי מהשמדה. אירוע החשיפה שודר בשידור חי ובו נחשפו מגוון דברים חדשים כולל משימת קמפיין דרמטית שעונה על השאלה: "כיצד אתה מתאושש כאשר הבית שלך נהרס וכוחותיך נלקחים ממך." היה כמובן גם דגש על הנושאים החברתיים והקואופרטיביים של המשחק. 

השידור החי הועבר לכל העולם ב-4 שפות ואחד הדברים שהודגשו בו זה שהמשחק יעניק התחלה נקייה לכל השחקנים שלא שיחקו את המשחק הראשון, כלומר, אין להם את כל ידע בעולם של Destiny. העלילה של Destiny 2 מבטיחה לשחקנים מסע הרואי וסינמטי, גם אם משחקים לבד, וגם אם משחקים עם חברים. תכונת המפתח שהוכרזה באירוע הייתה תכונת Guided Games. מדובר בתכונה חדשה שתאפשר לשחקנים יחידים למצוא ולשחק עם שחקנים אחרים על מנת להנות מהמשחק בצורה הטובה ביותר וכמובן להשיג פרסים במשחק כמו נשקים, שריון ועוד. בנוסף, המשתתפים באירוע זכו להתנסות במוד חדש שנקרא Countdown, ביחד עם מצב קו-אופ עם עוד 2 שחקנים אחרים במפה חדשה שנקראת Inverted Spire. 

מבחינת העלילה של Destiny 2, העיר הבטוחה האחרונה בכדור הארץ נהרסה ונכבשה ע''י אויב חדש ועוצמתי ביחד עם צבא העלית שלו, The Red Legion. כל שחקן יוצר את הדמות שלו, שנקראת Guardian, שהם המגנים הנבחרים של האנושות. כאשר אנחנו נגלם את ה-Guradian שיצרנו במשחק, אנחנו נצטרך להתחזק ביכולות חדשות ובנשקים חדשים על מנת לאחד את כוחות העיר, לעמוד ביחד ולהילחם על מנת להחזיר את הבית שלנו. 

"Destiny ביסס לעצמו זיכיון חדש ושובר קופות עם קהילה ענקית של שחקנים נלהבים מכל העולם. היום, אנחנו נותנים לשחקנים את המבט הראשון שלהם לגיימפליי של Destiny 2", אמר אריק הירשברג (Eric Hirshberg) מנכ''ל Activision. "ל-Destiny 2 יש סיפור מצוין, נבל חדש ואייקוני, דמויות מגניבות שאיתם תרצו לצאת להרפתקאות שלכם, וכמובן חוויית גיימפליי משובחת שסדרת Destiny יודעת לספק. אנחנו, ביחד עם העמיתים שלנו ב-Bungie, הקשבנו היטב לקהילת השחקנים והוספנו חידושים שהופכים את המשחק ואת כל התוכן שלו ליותר נגיש לסוגים אחרים של שחקנים מבעבר".

פיט פרסונס (Pete Parsons), מנכ''ל Bungie אמר: "זהו רגע מכונן עבור הסטודיו שלנו, ולא יכולנו לעשות זאת ללא התמיכה של עמיתנו ב-Activision, סוני ובליזארד. יש לנו קהילה מדהימה של שחקנים שנמצאים איתנו לאורך כל המסע הזה, אבל ב-Destiny 2, הצוות שלנו שם דגש על קבלת Guardians חדשים לעולם שלנו כאשר המשחק פונה לכל סוגי הגיימרים, בין אם זה שחקני סולו, קו-אופ, או שחקני מולטיפלייר תחרותיים", הדגיש פרסונס. גם מייק מורהיים (Mike Morhaime), מנכ''ל ומייסד חברת בליזארד הגיב ואמר: "כמעריצי Destiny, אנחנו מתרגשים מאוד מהעובדה ש-Destiny 2 מגיע למחשב האישי. אנחנו שמחים לתמוך ב-Destiny 2 כמשחק הראשון שהוא לא פותח על ידנו שמגיע לפלטפורמה שלנו".

אם תהיתם לרגע למה התכוון מנכ''ל בליזארד, ובכן מסתבר ש-Destiny 2 אכן יגיע למחשב, אך הוא לא יעשה זאת דרך החנות המקוונת Steam, אלא דרך החנות המקוונת של בליזארד, Battle.net. כמובן שלשימוש בפלטפורמה של בליזארד יש לא מעט יתרונות. לשחקנים תהיה גישה לכל הפונקציות החברתיות, כולל צ'אט, היכולת לראות מי מבין החברים שלנו זמין, וכמובן היכולת לעשות שידור חי ישירות לפייסבוק. וכמובן, ניתן יהיה להשתמש ב-Blizzard Balance על מנת לרכוש את Destiny 2 תוך שימוש ב-Token Exchange, מה שאומר שאתם יכולים לקפוץ לעולם של World of Warcraft לדוגמא ולהתחיל לאסוף כסף, ואז כמובן לעשות שימוש ב-WoW Token ולהמיר את הכסף שיש לכם במשחק לקרדיט שיאפשר לכם לרכוש את Destiny 2. 

Destiny 2 יתמוך ברזולוציית 4K במחשב, קצב פריימים לשניה ללא הגבלה ועוד מגוון התאמות גראפיות ייחודיות. 

Destiny 2 צפוי להגיע ב-8 בספטמבר עבור PS4 ו-Xbox One, כאשר תאריך השקה למחשב יפורסם במועד מאוחר יותר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:21 22.05.2017 | Poprex Poprex (אורח)

    סוף סוף יצא למחשב!!

  2. 2

       | פורסם ע"י