הרשמה

פורסם תאריך ההשקה הרשמי של South Park: The Fractured But Whole, שוב

בתקווה שהפעם לא יהיו דחיות

ביחד עם ההכרזה על תאריך השקה, פרסמה יוביסופט טריילר שמציג את צוות גיבורי העל שהרכיב אריק קרטמן.

חברת יוביסופט הכריזה על תאריך ההשקה הרשמי (שוב) של המשחק South Park: The Fractured But Whole, והוא אמור להיות ב-17 באוקטובר השנה. ביחד עם ההכרזה, פרסמה החברה טריילר שמכניס אותנו קצת לאווירה הייחודית של סאות' פארק. 

"כאשר הפשע נמצא במגמת עליה בסאות' פארק, הרחובות מעולם לא היו מסוכנים יותר", נכתב בהצהרה לעיתונות של יוביסופט. "ברגע שהשמש שוקעת בעיר קולורדו השקטה, הרס וכאוס גורמים לשלטון טרור, והבטן המזוהמת של העיר קמה לתחיה. העיר צריכה גיבורים חדשים! אריק קרטמן מנצל את ההזדמנות להציל את העיר ובכך להפוך לגיבור העל הטוב בעולם, כל זה באמצעות ההרכב The Coon & Friends. לכל גיבור על יש מקור, והרכב Coon & Friends אינם יוצאים מן הכלל. ממשיכים בתפקידם כ-The New Kid, השחקנים יצטרכו לגלות את סיפור הרקע שלהם, להרכיב את התלבושות הייחודיות שלהם, וכמובן לנצל את הכוחות שלהם שמבוססים על פלוצים מכמה קלאסים של גיבורים, וכך בעצם ליצור את הגיבור המקורי שלהם. מערכת הקרב החדשה מעניקה הזדמנויות ייחודיות לשלוט במרחב הזמן, בזמן שאנחנו בשדה הקרב, ומערכת Crafting ו-Looting חדשה מעניקה לשחקנים את החופש ליצור את הציוד שיעזור להם בקרב".

המשחק במקור נכתב ע''י יוצרי הסדרה סאות' פארק, טריי פארקר (Trey Parker) ומאט סטון (Matt Stone), והיה אמור להגיע במקור בדצמבר 2016, אבל בחודש ספטמבר של אותה שנה הוא נדחה ל-2017. בזמנו, ביוביסופט אמרו שזה קרה בגלל שהם רצו לוודא שהמשחק יענה על הציפיות הגבוהות של השחקנים. 

אם תחליטו לבצע הזמנה מוקדמת למשחק, תקבלו גישה בלעדית לעוזר אישי במשחק שנקרא Towelie: Your Gaming Bud, שיכול לספק עצות שימושיות ומצחיקות לשחקנים במהלך ביקור באזורי מפתח במשחק. 

South Park: The Fractured But Whole צפוי להגיע ב-17 באוקטובר עבור PS4 ו-Xbox One והמחשב.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 20.05.2017 | נמרוד נמרוד (אורח)

    ייייששששש סוף סוף מישחק חדש של south park אני לא יכול לחכות

  2. 2

    11:56 21.05.2017 | מאור מאור (אורח)

    זה הולך להיות משחק ענק!

  3. 3

       | פורסם ע"י