הרשמה

תאריך ההשקה של Ace Combat 7 נדחה ל-2018

במכתב פתוח למעריצי הסדרה, הסביר מפיק המשחק את הסיבה לעיכוב הכותר

המשחק, שהיה אמור להגיע אלינו לקראת סוף השנה, נדחה הלאה ל-2018 כדי "להגשים את החזון" שהמפתחים קבעו להשיג עבורו.

Ace Combat 7: Skies Unknown, המשחק החדש והמצופה של סדרת קרבות האוויר הותיקה, נדחה ל-2018, כך הוכז רשמית על ידי המוציאה לאור, Bandai Namco.

הסדרה, שבמקור הושקה בלעדית ל-PS4, תגיע בנוסף גם ל-Xbox One ולמחשב על פי הכרזתה של Bandai Namco מחודש ינואר, אולם, המשחק עדיין מחזיק בתוכן בלעדי ל-PS4 שבא לידי ביטוי בשימוש רב בטכנולוגיית PlayStation VR. למרות שלא הוכרז תאריך השקה סופי, נאמר כי המשחק היה אמור להגיע אלינו לקראת סוף השנה, אך נדחה הלאה ל-2018 כדי "להגשים את החזון" שהמפתחים קבעו להשיג עבורו.

במכתב פתוח למעריצי הסדרה, הסביר מפיק Ace Combat 7, קאזוטוקי קונו (Kazutoki Kono) את הסיבה לעיכוב הכותר: "בזכות השילוב בין מנוע Unreal 4 ועוצמת החומרה של קונסולות הדור הנוכחי והמחשב, נוכל לפתח את חווית Ace Combat הטובה ביותר עד היום והשמיים הם הגבול".

Ace Combat 7 מתכנן לחזור לשורשי הסדרה, שתשלב בין מאפייני תעופה אמיתיים, אותם ניתן היה לראות בכותרים האחרונים, לבין עולם התוכן הייחודי והמיוחד שלו מהכותרים הראשונים. בנוסף, Bandai Namco אישרה כי תיתן למעריצים הצצה ראשונה למשימות שאינן כוללות בתוכן שימוש ב-VR כבר בתערוכת E3 הקרובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י