הרשמה

Google רוכשת את האולפן שעומד מאחורי Job Simulator ו- Rick & Morty VR

האולפן Owlchemy Labs כעת בבעלות Google

"נמשיך להתרכז ביצירת משחקים המבוססים על תנועות כף היד וחווית משתמש באיכות גבוהה, כמו ב-Job Simulator", ציינו ב-Owlchemy

Owlchemy Labs, האולפן מטקסס, ארה"ב, העומד מאחורי המשחקים Job Simulator ו-Rick & Morty: Virtual Rick-ality, נרכש על ידי לא אחרת מאשר ענקית הטכנולוגיה Google.

בפוסט שפורסם בבלוג שלהם, פרסמו מנהלי האולפן כי "היום הוא יום מאוד גדול ל-Owlchemy, אנו מצפים בכיליון עיניים לעבוד עם Google לצידנו, אין מאושרים מאיתנו". עוד נכתב בפוסט כי "התכנית שלנו לבנות דברים מדהימים ממשיכה והיא חזקה מתמיד".

בהמשך, Owlchemy ציינו כי הם מתכננים לעבוד על תוכן VR באיכות גבוהה עבור פלטפורמות PlayStation VR, Oculus Touch ו-HTC Vive, למרות שטרם הוכרזו פרויקטים ספציפיים.

"נמשיך להתרכז ביצירת משחקים המבוססים על תנועות כף היד וחווית משתמש באיכות גבוהה, כמו ב-Job Simulator", ציינו ב- Owlchemy. "נמשיך להתרכז במשימתנו לפתח את ה-VR לכולם בדיוק כמו שעשינו עד עכשיו. אנו ממשיכים לעשות את מה שאנחנו יודעים ואוהבים אפילו עם עוד יותר תמיכה כדי שנוכל ליצור דברים מדהימים. אנו מתרגשים לשמוע ש-Google צועדים איתנו יד ביד כדי שנוכל להגשים את חזון ה-VR שלנו".

Owlchemy נוסדה בשנת 2010 ומנתה בזמנו ארבעה עובדים. היום, מונה החברה 23 עובדים. הפריצה של החברה הייתה עם השקת המשחק Job Simulator, משחק שאליו התייחסה כ"הימור לא בטוח בעליל".

"התעלמנו מקריאות בסגנון 'אבל VR מת עוד בשנות ה-90!' והעברנו יותר משנה בבניית החזון של בניית משחקים שיתבססו על תנועות הראש והידיים", אמרו ב- Owlchemy. "לאחר ניסויים רבים, יצרנו בהצלחה אתJob Simulator עבור HTC Vive, Oculus + Touch, ו-PlayStation VR".

בפוסט משלה, ציינה Google כי "נעבוד עם Owlchemy כדי לפתח משחקים חדשניים ומהנים על גבי פלטפורמות שונות ורבות על מנת להמשיך להקים לחיים את חוויות ה-VR הטובות ביותר. יש כל כך הרבה מה ליצור וללמוד אז המשיכו לעקוב".

בין כותריה הנוספים של Owlchemy Labs ניתן למצוא את Jack Lumber ו- Dyscourse.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י