הרשמה

קסטלווניה: משחק המכות

לאחר התבטאויות אנטי די ברורות מצד קונאמי לגבי יכולת סדרת קסטלווניה להתאים ל-Wii, היא הכריזה, בצעד בלתי צפוי, על Castlevania Judgment, משחק בלעדי לקונסולה. אבל, זה לא הדבר הכי מפתיע, אלא מסתבר שלא מדובר ב'קסטלווניה' המסורתי, אלא במשחק מכות תלת ממדי של אחד על אחד.

בינתיים, ידועים מספר לוחמים מצומצם שיהיו במשחק, והם סיימון, דרקולה, אלוקארד, שנואה ומרייה רנארד, אך מובטחים המון דמויות נוספות הלקוחות מההיסטוריה המפוארת של הסדרה המונה כבר 22 שנה. הנשקים שיהיו ללוחמים במשחק הם, בין היתר, מים קדושים, קסמים, בומרנג ופגיונות.

על פי עדות ראשונה, הגרפיקה נראית ממש טובה (וכמובן שהתמונה הסרוקה המצורפת אינה עדות לשום דבר), והמוזיקה, באופן לא מפתיע, תהיה לקוחה מן המשחקים הקודמים.

"רצינו להבדיל מאוד את המשחק הזה משאר משחקי הסדרה", אמר סגן נשיא השיווק בקונאמי, "יכולות הווי-מוט והנאנצ'וק, בנוסף לדמויות הייחודיות, הופכים את המשחק הזה לנקודת כניסה אידיאלית לז'אנר המכות. הצירוף הזה ילהיב את האוהדים הישנים, כמו גם את החדשים".

במשחק נוכל לבחור צד בקרבות אפיים קלאסיים של הטוב נגד הרע. באמצעות הווי-מוט והאנאצ'וק נוכל לשסע, לדקור ולהצליף, במגוון סביבות תלת ממדיות ומרונדרות, ויהיה אף ניתן להשתמש בחפצים סביבתיים שונים כנשקים. כמו כן, נוכל אפילו להציב מלכודות שונים ולהשתמש במפלצות בשדה הקרב אשר תייסענה בהשגת הניצחון בקרב האפי - זה, בנוסף ל-Special move, סטייל 'פיינל סמאש', האופייני לכל אחד ואחד מהלוחמים אשר יתאפשר דרך טעינת מד מיוחד.

ואם זה לא הכול, נוכל להתחרות און ליין אחד בשני באמצעות קישוריות ה-Wii-Fi המובנית בקונסולה, ולהתחבר ל-Castlevania: Order of Ecclesia, שעל ה-DS, כדי לפתוח תוכן גיימפליי נוסף.

מפיק הסדרה, Koji Igarashi, התבטא לגבי המשחק, כשאמר: "אני מניח שכמה אוהדים יחששו לגבי איכות המשחק, אבל אני משוכנע שאנחנו מסוגלים להפיק משחק ברמה גבוהה מאוד. אני חושב שהאוהדים יבינו שהמשחק נשאר נאמן לסדרת קסטלווניה. למרות שמדובר במשחק מכות, אני יכול להבטיח שהוא יהיה כיף".

לאחרונה אנו שומעים על הכרזות מפתיעות לא מעטות מצד ג' עבור ה-Wii, אשר הן פונות להארדקור באופן ברור ואין להן שום קשר למשחקי מסיבה צבעוניים. אבל, כשאני קורא את הידיעה האחרונה הזו מצד קונאמי הסקפטית, אז אני יודע בביטחון שזה אומר דבר אחד או שניים, ואפילו שלושה, על האמון הנבנה של חברות צד ג' בקונסולה - אף אחת לא רוצה להחמיץ את הרכבת הדוהרת, והתופעה בפני עצמה, שהיא קונסולת ה-Wii.

Castlevania Judgment יושק באמריקה הצפונית בסתיו 2008, בלעדי ל-Wii.

לפרטים נוספים: ת'רד המשחק בפורום נינטנדו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י