הרשמה

Nintendo Direct: כל הפרטים על הכותרים החדשים שיגיעו ל-3DS ול-Switch

זה הזמן לפתוח יומנים

האירוע של נינטנדו סיפק המון תאריכי השקה וטריילרים של המשחקים שיגיעו במהלך השנה

אירוע Nintendo Direct, אחד האירועים החשובים ביותר של חברת נינטנדו שמיועד להכרזת משחקים חדשים לקונסולות שלה, התקיים שלשום ואספנו עבורכם את כל המשחקים שיגיעו לקונסולות ה-3DS ול-Switch ביחד עם תאריכי השקה וטריילרים כמובן.

נתחיל עם Mario Kart 8 Deluxe שצפוי להגיע ב-28 באפריל עבור ה-Switch. המשחק יכלול יותר דמויות, יותר עגלות וכמובן יותר מסלולים - הכל פתוח מהתחלת המשחק.

נעבור ל-Arms, משחק בקרת התנועה של נינטנדו שיגיע ב-16 ביוני. המשחק מאפשר לנו לבחור דמות, לצייד אותה בהרחבות מסוימות לזרועות שלנו ולצאת לקרב כאשר השליטה נעשת באמצעות שילוב של כפתורים ותנועות ידיים מהירות. 

בתחום משחקי ה-3DS, מגיע אלינו Team Kirby Clash Deluxe שמגיע לקונסולה הוותיקה בחינם, וניתן לשחק בו כבר עכשיו. 

גם המשחק BYE-BYE BOXBOY, משחק בו אנחנו מגלמים קופסא ומנסים לפתור כל מיני פאזלים, זמין כעת לקונסולת ה-3DS. 

אם אתם חובבים של יצורים קטנים, המשחק Hey Pikmin מגיע לקונסולת ה-3DS ב-28 ביולי. אמנם אין עדיין טריילר רשמי למשחק, אבל בסרטון הנ''ל כולל את החלק העיקרי מהאירוע של נינטנדו. בנוסף, גם דמויות Amiibo של המשחק ישוחררו באותו היום. 

אם אתם אוהבים Amiibo, אז גרסאות של Bayonetta, Cloud ו-Corrin מ-Super Smash Bros יגיעו ב-21 ביולי. יהיו 2 גרסאות לכל Amiibo - גרסא של זכר ונקבה של Corrin, גרסא מהמשחק המקורי ומהסיקוול של Bayo, ו-Cloud בתלבושות קלאסיות ויוקרתיות. בנוסף, שלושה דמויות Amiibo של Legend of Zelda אושרו רשמית והן יגיעו ב-23 ביוני. ניתן לראות גם בתמונות הבאות Amiibo של Splatoon 2. 

כותרים נוספים שקיבלו תאריכי השקה הם Puyo Puyo Tetris שיגיע ל-Switch ב-25 באפריל וזמין כעת בגרסת דמו. Minecraft: Nintendo Switch Edition יגיע ב-11 במאי, Disgaea 5 Complete יגיע ב-25 במאי ביחד עם גרסת דמו זמן קצר לפני ההשקה. Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers יגיע ב-27 במאי והמשחק Fate/Estella יגיע ב-25 ביולי. בנוסף, נינטנדו הכריזה שניתן יהיה לקנות את תחנת העגינה של ה-Switch ב-19 במאי בנפרד מהקונסולה, במידה ואתם צריכים אחד נוסף. 

כותרים נוספים שנינטנדו לא סיפקה עבורם תאריך השקה ל-Switch אבל הם אמורים להגיע מתישהו במהלך הקיץ הם Sonic Mania, Project Mekuru, Namco Museum ו-Sina Mora Ex

בתחום משחקי ה-3DS, המשחק Ever Oasis יגיע ב-23 ביוני, RPG Maker Fes יגיע ב-27 ביוני, ו-Culdcept Revolt יגיע ב-29 באוגוסט. בנוסף, בתאריך לא ידוע בקיץ יושק גם Kirby's Blowout Blast שיכלול 25 שלבים והוא יהיה זמין באופן בלעדי בחנות ה-eShop. 

אם נסתכל לחודשים שמגיעים קצת אחרי הקיץ, נקבל עוד מספר משחקים עבור קונסולות ה-Switch ו-3DS. המשחק Yo-kai Watch 2: Psychic Specters יגיע ל-3DS במהלך הסתיו, והמשחק Monster Hunter Stories יגיע גם הוא במהלך הסתיו לאירופה ולצפון אמריקה לאחר שהושק ב-2016 ביפן עבור ה-3DS, והוא יהיה יותר "סיפורי" מהכותרים הקודמים שהתבססו יותר על RPG הארדקור. המשחק Monopoly יגיע ל-Switch גם כן במהלך הסתיו. המשחק מבוסס התורות Battlechasers: Nightwar שמגיע אלינו היישר מ-THQ Nordic גם כן יגיע ל-Switch במהלך חודשי החורף. Sonic Forces יגיע ל-Switch במהלך תקופת החגים של 2017, כאשר לפי Sega הוא יגיע גם למחשב, ל-PS4 ול-Xbox One. 

המשחק של נינטנדו Miitopia יגיע ל-3DS אבל החברה לא פרסמה את תאריך ההשקה. בנוסף, גרסת ה-Switch של המשחק Payday 2 תגיע מתישהו במהלך השנה. נינטנדו גם אמרה שעוד משחקים NeoGeo יגיע ל-Switch במהלך השנה, כולל המשחק Samurai Shodown, אבל היא טרם סיפקה תאריכים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:23 15.04.2017 | נועם ליטוב נועם ליטוב (אורח)

    מה עם ביקורת לנינטנדו סוויץ?

  2. 2

       | פורסם ע"י