הרשמה

Overwatch לא מתוכנן להגיע ל-Switch, אך האופציה אינה נשללת לגמרי

למרות שבעבר אמר כי הסבירות ש-Overwatch יעשה את דרכו אל הקונסולה של נינטנדו נמוכה, קפלן עדיין שומר על ראש פתוח

כדי להביא את Overwatch אל קונסולת ה-Switch, נינטנדו תצטרך להתאים את הקונסולה לדרישות המשחק

האם ישנה אפשרות כי Overwatch, משחק ה-Arena Shooter המצליח של בליזארד יעשה את דרכו אל שחקני Nintendo Switch? ג'ף קפלן (Jeff Kaplan), במאי המשחק לא שולל את האפשרות הזו. קפלן בעבר אמר כי אין לבלזיארד תוכניות להביא את המשחק ל-Switch, אך נראה כי לאחרונה במאי המשחק החליט כי לעולם אין לומר לעולם, כשהוא הודיע כי האפשרות תמיד קיימת, אך לא בהכרח סבירה. 

קפלן הסביר כי למרות שאין כרגע תוכניות להביא את Overwatch אל קונסולת ה-Switch של נינטנדו, הוא לא שולל את האפשרות וכי אם הדבר יקרה, הקונסולה תצטרך להיות מותאמת לצרכי המשחק ולא ההפך: "אני חושב שהבעיה היא שממש סימנו את דרישות המינימום בצורה כזו (שאם נרצה להביא את המשחק ל-Switch), אנחנו נצטרך לבדוק מחדש את הדרישות שלנו למען הפלטפורמה". 

קפלן הוסיף כי תמיכה ביותר משלוש פלטפורמות שונות תגבה מחיר לא קטן מהצוות העובד על Overwatch, אך דאג לשמור על אופטימיות לקראת סוף הראיון כשאמר: "רק בגלל שאנחנו לא על הפלטפורמה הזו, לא אומר שלא נשקול את האפשרות הזו בעתיד".

אז מה אתם אומרים? האם הייתם רוצים לראות את Overwatch מקבל פורט ל-Switch ולהפוך בפוטנציה למשחק שאנשים יוכלו גם לשחק בדרכים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:29 10.04.2017 | gamer gamer (אורח)

    כן!!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י