הרשמה

צפו ב-15 דקות של גיימפליי טהור מתוך Absolver

למרות שזו גם הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על המשחק, Absolver נראה מבטיח מאוד

ב-Absolver אנחנו נשחק לוחם עם מסכה היוצא למסע על מנת לעבור את שלבי החניכה ולהצטרף אל יחידת לוחמי עילית הנקראת Absolvers אשר שומרים על הסדר בעולם

מכירים את התחושה הזו שאתם רואים טריילר של משחק שלא שמעתם עליו מעולם, והוא מצליח לסקרן אתכם כאילו מדובר בכותר גדול? Absolver, משחק ה-Hack n' Slash המסקרן, הצליח לגרום לי בדיוק לתחושה זו.

ב-Absolver אנחנו נשחק לוחם עם מסכה היוצא למסע על מנת לעבור את שלבי החניכה ולהצטרף אל יחידת לוחמי עילית הנקראת Absolvers אשר שומרים על הסדר בעולם. במהלך המשחק הדמות שלנו תסתובב בעולם ותתמודד ברשת מול לוחמים אחרים אשר מנסים לסיים את אותו מסע, ובכך גם לגלות את מקומם בעולם. במהלך המסע שלנו אנחנו נלמד שיטות לחימה שונות ונתקדם בעלילת הסיפור בדרך אל המסע שלנו להצטרפות אל צוות ה-Absolvers.

כמו שאתם יכולים לראות בסרטון הגיימפליי של המשחק, Absolver הוא משחק Hack n' Slash שמזכיר טיפה את Dark Souls ו-For Honor. כמובן שלא ניתן להבין ממש לאיזה כיוון החברה כיוונה יותר, אך נראה כי היא יודעת מה היא עושה.

Absolver יגיע אל שחקני ה-PlayStation 4 והמחשב האישי במהלך 2017, כשתאריך רשמי עדיין לא נחשף. מה אתם חושבים על Absolver? האם הוא הצליח לסקרן גם אתכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י