הרשמה

סטודיו עצמאי הודיע כי יפתח את System Shock 3

האם החזרה של סדרת System Shock תחזיר אותה לגדולה?

בעוד הסטודיו Night Dive עובד על גרסת Remaster למשחק הראשון, סטודיו עצמאי נוסף הודיע כי הוא ימשיך את המורשת של System Shock עם משחק חדש בסדרה

סדרת System Shock זוכה לקאמבק לא קטן בשנה האחרונה. לאחר שהסטודיו Night Dive הודיע בעזרת קמפיין Kickstarter שהוא הולך להוציא גרסת Remaster למשחק הראשון בסדרה משנת 94', אנחנו זוכים להודעה מסטודיו קטן נוסף העונה לשם Starbreeze. הסטודיו העצמאי הודיע כי הוא יעבוד על System Shock 3.

העבודה על System Shock 3 מגיעה לאחר שהחברה המפיצה המחזיקה בזכויות על הסדרה- Outside Entertainment, הודיעה על שיתוף הפעולה של Starbreeze; כשהחברה תשקיע 12 מיליון דולר בפיתוח המשחק כדי להביא אותו אל ה-PC ופלטפורמות נוספות.

מנכ"ל Starbreeze, בו אנדרסון קלינט (Bo Andersson-Klint), יצא בהצהרה הנוגעת לשיתוף הפעולה בין שתי החברות: "System Shock היא אחת מהסדרות האייקוניות בהיסטורית תעשיית המשחקים, כשהיא עדיין מרגשת אותי ומר ספקטור (יוצר המשחק) הוא אחד מהאנשים שהמציאו את ז'אנר האקשן-RPG. אנחנו מתרגשים מאוד לעבוד על System Shock 3 ולהביא אותו אל שחקנים מרחבי העולם תוך כדי שיתוף פעולה עם Outside Entertianment והצוות של וורן ספקטור".

נכון לעכשיו System Shock 3 נמצא בשלבי ההפקה הראשונים שלו, כך שאין פרטים ממש על המשחק או תאריך השקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:35 15.03.2017 | תמיר תמיר (אורח)

    נשמע שStarbreeze חברה קטנה אבל היא פתחה משחקים מעולים,
    Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Payday 2 and Brothers: A Tale of Two Sons ועוד...

  2. 2

       | פורסם ע"י