הרשמה

Resident Evil: Revelations מגיע ל-PS4 ול-Xbox One

המשחק מ-2012 מגיע לקונסולות הדור הנוכחי

תוספת של תמיכה ב-4K וב-HDR עבור קונסולות ה-PlayStation 4 Pro ו-Project Scorpio כלל לא נראת מופרכת והיא אפילו רצויה כדי לגרום לאנשים לקנות את המשחק

חברת Capcom הודיעה בחשבון הטוויטר שלה שהיא מתכוונת להשיק מחדש את Resident Evil: Revelations הפעם עבור קונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One. הפורטים צפויים להגיע מתישהו במהלך הסתיו ועל פי המפתחת ניתן יהיה לרכוש את המשחק גם פיזית וגם דיגיטלית.

Resident Evil: Revelations הושק במקור בשנת 2012 עבור קונסולת ה-3DS של נינטנדו. במהלך אותה שנה, Capcom שיחררה גרסאות HD של המשחק עבור ה-PlayStation 3, WiiU, Xbox 360 ולמחשב האישי. בנוסף לשיפורים הגראפיים הרבים, הגרסא החדשה הוסיפה מצב קושי נוסף, דמויות משחק חדשות ועוד. עדיין לא ברור מה מתכננת Capcom להוסיף למשחק כשהוא יגיע ל-PlayStation 4 ול-Xbox One, אבל תוספת של תמיכה ב-4K וב-HDR עבור קונסולות ה-PlayStation 4 Pro ו-Project Scorpio כלל לא נראת מופרכת והיא אפילו רצויה כדי לגרום לאנשים לקנות את המשחק. 

ב- Revelations מככבים גיבורי הסדרה ג'יל ולנטיין וכריס רדפילד ואירועי המשחק מתרחשים בין Resident Evil 4 ו-Resident Evil 5. המשחק שולח את השחקן לספינת תענוגות נטושה בשם The Queen Zenobia ולעיר Terragrigia איפה שהם מגלים את האמת לגבי הוירוס T-Abyss ותוך כדי הם מנסים לעצור מארגוני טרור בינלאומיים מלזהם את מי האוקיינוס של כדור הארץ בווירוס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 15.03.2017 | שלומי שלומי (אורח)

    המשחק השני יותר טוב

  2. 2

    13:05 16.03.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    צודק לגמרי, אבל ביחס ל-Resident Evil 6 שיצא באותו זמן, הם ממש דאגו להשאיר את הכבוד של הסדרה איכשהו קיים

  3. 3

       | פורסם ע"י