הרשמה

יוצר Bioshock חושף סטודיו חדש לפיתוח משחקים - Ghost Story

החברה החדשה מקווה להכין משחקים עם סיפור ומשחקיות מאתגרים ומסקרנים באותה מידה

נכון לעכשיו לא ידוע מתי נוכל לצפות למשחק הביכורים של החברה

קן לוין (Ken Levine), אחד מהאנשים המוכרים ביותר בתעשיית המשחקים והראש העומד מאחורי סדרת Bioshock המצליחה, הודיע כי הוא פותח סטודיו משחקים חדש שיקרא - Ghost Story. 

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על Ghost Story. הסטודיו הוקם לראשונה בשנת 2014, אך נסגר מסיבות לא ברורות. עכשיו לוין ומספר אנשים נוספים שהגיעו מ-Irrational Games, חברת בת שעבדת תחת 2K Games והייתה אחראית על Bioshock Infinite, כדי ליצור עוד משחקים עוצרי נשימה. נכון לעכשיו, לוין ואנשי הצוות שלו עובדים על משחק המתואר כמשחק מדע בידיוני המשלב אלמנטים של RPG:

"בתור סטודיו חדש, אנחנו מתרגשים מאוד לעבוד על משחק הביכורים שלנו! למרות זאת, אינדיוידואלים בצוות שלנו עבדו כבר על משחקים כמו: System Shock 2, Bioshock ו-Bioshock Infinite, אשר בוימו ע"י קן לוין תחת המעסיק הקודם שלנו - Irrational Games".

"בעוד אנחנו מאמינים כי המשחקים החדשים שלנו יקרצו לשחקני Bioshock, המטרה שלנו היא ליצור משחקיות שתהיה מסקרנת ומאתגרת כמו הסיפור עצמו".

כרגע אין לנו מידע על הפרויקט עליו עובדים ב-Ghost Story, אך לפי קורות החיים של הצוות אנחנו יכולים לקוות למשהו שישאיר אותנו פעורי פה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י