הרשמה

Horizon: Zero Dawn הכירו את המפלצות של המשחק

Guerrilla Games משחררת טריילרים חדשים הנותנים לנו היכרות קצת יותר עמוקה עם הסכנות של Horizon: Zero Dawn

חיות ענקיות המשולבות עם רובוטים. מה עוד אנחנו יכולים לבקש?

ההשקה של Horizon: Zero Dawn, משחקה הבלעדי של Guerilla Games לקונסולת ה-PS4 מתוכננת לראשון במרץ, אך זה לא אומר כי Guerrilla Games מתכננת לשבת בחוסר מעש עד שהמשחק יצא. החברה שחררה שני טריילרים חדשים בהם נלמד קצת על האויבים השונים שיחכו לנו ב-Horizon: Zero Dawn.

הטריילר הראשון מציג את ה-Snapmaw, רובוט שדומה מאוד לתנין ענק. למרות גודלו של ה-Snapmaw, מדובר באויב זריז שיכול להוריד את גיבורת המשחק שלכם בכמה מכות. מעבר למהירות והעוצמה הרבה של המכות שלו, ה-Snapmaw יכול לירות זרמים קפואים שיכולים להקפיא את אויביו. על מנת להתמודד עם ה-Snapmaw, שחקנים יוכלו להשתמש באש ובפצצה מיוחדת.

הטריילר השני מציג את ה-Thunderjaw שבעצם נראה כמו דינוזאור גדול מאוד. ה-Thunderjaw יוכל לתקוף אתכם מרחוק בעזרת רובה סער, רובה היורה דיסקים ובעזרת לייזר שהוא יוצא עליכם מהפה. ה-Thunderjaw אינו מהיר כמו ה-Snapmaw, אך גודלו העצום מאפשר לו לתפוס חלק גדול משדה הקרב ובכך לפגוע בכם, גם אם אינו כה קרוב אליכם. ה-Thunderjaw מטייל ברחבי העולם של Horizon: Zero Dawn, כך שיכול להיות שתפגשו אותו לא מעט פעמים במשחק. הטקטיקה הטובה ביותר להדוף את ה-Thunderjaw היא להוריד את הרובה יורה הדיסקים אשר נמצא לו על הגב ולהשתמש בו נגדו.

Horizon: Zero Dawn יהיה זמין בלעדית לשחקני ה-PS4 החל מה-1 למרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י