הרשמה

Fallout Shelter בדרך ל-Windows 10 וה-Xbox One

משחק המובייל המצליח של סדרת Fallout יעשה את דרכו אל ה-Xbox One ו-Windows 10 כחלק מתוכנית ה-Play Anywhere של מיקרוסופט

הגיע הזמן להתחיל לנהל את הבונקר שלכם ביותר רצינות גם מהבית

Bethesda הודיעה בסוף השבוע כי שחקנים יוכלו להנות ממשחק המובייל המצליח שלה - Fallout Shelter כבר בימים הקרובים. Fallout Shelter יושק בשביעי לפברואר ל-Windows 10 ול-Xbox One בחינם ויהיה זמין כחלק מתכונית ה-Play Anywhere של מיקרוסופט.

אם אתם מעריצים שרופים של סדרת Fallout בטח כבר שמעתם על משחק המובייל שלה - Fallout Shelter. המשחק מאפשר לכם להיכנס לנעליו של ה-Overseer לשלוט על חבורת שורדים בתוך אחת מהכספות של המשחק אשר מונעות מסכנות לתקוף אתכם ולאפשר לדרים בה חיים נוחים יותר מכל מה שמצפה להם בחוץ.

מאז ההשקה שלו ב-2015, Fallout Shelter זכה לקבל עדכונים רבים כמו יצירת חפצים, איסוף חתיכות, גידול חיות מחמד, בניית חדרים נוספים, הצטרפות של דמויות אייקוניות מהעולם של Fallout, אבזור המתיישבים ושינוי המראה שלהם ועוד אפשרויות רבות ומסקרנות. כחלק מתפקידכם בתור ה-Overseer של המשחק, תוכלו לשלוח את המתיישבים שלכם למשימות חקר ברחבי ה-Wasteland כשהם חוזרים עם אביזרים וכלי נשק מיוחדים שישמשו אתכם במסע ההישרדות הלא נגמר שלכם.

אם לא יצא לכם לשחק עד כה ב-Fallout Shelter, אנחנו ממליצים לכם לבדוק אותו עוד אפילו לפני שהוא יגיע ל-Windows 10 וה-Xbox One בשביעי לחודש, כי בסופו של דבר מדובר במשחק לא רע בכלל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:39 05.02.2017 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    Fallout Shelter כבר תקופה ארוכה נמצא בPC, צריך להוריד את הלאנצ'ר של Bethesda וזהו...

  2. 2

    15:04 05.02.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    כן, אבל שחקנים שיורידו אותו דרך החנות של Xbox או Windows 10 יוכלו להנות מאותו משחק עם אותה התקדמות ושמירות. שים לב למה שכתוב בכתבה

  3. 3

    17:25 05.02.2017 | עמית עמית (אורח)

    וברור שזה לא יצא בחינם לps4...

  4. 4

       | פורסם ע"י