הרשמה

Horizon: Zero Dawn צפו ביומני המפתחים של Guerrilla Games

ימים ספורים לפני ההשקה של המשחק הבלעדי והמצופה של PlayStation, החברה המפתחת Guerrilla Games מספרת על היצירה של המשחק

המשחק שהתחיל כרעיון ב-2010 יגיע אלינו ב-1 למרץ

Horizon: Zero Dawn, משחקה הבלעדי של סוני ו-Guerrilla Games, החברה שעמדה מאחורי סדרת Killzone המצליחה, יגיע אלינו בראשון למרץ, ולכבוד זאת, Guerrilla Games שחררה שלושה יומני מפתחים בהם היא מסבירה על היצירה של Horizon: Zero Dawn ועל ההחלטות השונות שהחברה הייתה צריכה לקחת.

בסרטון הראשון אנחנו נראה את חברי הצוות של Guerrilla Games מדברים על סדרת Killzone והמעבר מיצירת משחק בגוף הראשון לגוף שלישי, שמשלב גם אלמנטים של RPG. במהלך הסרטון אנחנו נשמע את אחד המפתחים הראשיים הרמן הולסט (Hernam Hulst) מדבר על השינוי. הולסט אומר כי: " (זהו) הפרויקט השאפתני ביותר של החברה עד כה, חלק מכך כתוצאה משינוי ז'אנר מוכר לאחד אחר, במיוחד כזה שמשלב בתוכו אלמנטים שאליהם לא היינו רגילים".

בסרטון השני חברי הצוות מדברים על גיוס אנשים חדשים אל הפרויקט השאפתני. כחלק מיצירית עולם חדש היה על Guerrilla Games להביא סיפור חדש וליצור משימות בעולם פתוח, דברים שהיא לא עשתה בעבר והייתה צריכה לקבל הכוונה מאלו שעבדו על כך בעבר. המטרה של כך היא ליצור עולם עמוק ומלא תוכן שממנו השחקנים של Horizon: Zero Dawn יוכלו להנות.

בסרטון השלישי והאחרון החברה שמה דגש על גיבורת המשחק - Aloy. הצוות שבנה את הדמות שלה מדבר על הבחירות האומנותיות בנוגע ליצירת הדמות ועל התהליך של להפוך אותה מדמות מחשב לדמות חיה ונושמת.

כמו שאמרנו מקודם, Horizon: Zero Dawn יושק בלעדית ל-PS4 בראשון במרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י