הרשמה

המפיק של Resident Evil 7 לא שולל את הגעת המשחק ל-Switch

למרות שהמפתח של Titanfall 2 צחק על האפשרות להביא את המשחק שלו ל-Switch, המפיק של RE 7 לא ממהר לסגור דלתות

האם הייתם רוצים לראות את המשחק החדש של Capcom מכבב על ה-Switch?

Resident Evil 7 יעשה את דרכו אל ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי, אך למרות שלא הוכרז ל-Nintendo Switch, מפיק המשחק מסשיקה קוואטה (Masachika Kawata) לא שולל את האפשרות כי המשחק יעשה את דרכו אל הקונסולה החדשה של נינטנדו.

בראיון למגזין Express, קוואטה אמר: "אני חושב שהחומרה של הקונסולה ממש מיוחדת. אני מצפה מאוד לראות אילו אפשרויות יהיו לי על הקונסולה עצמה, אך אין לנו תוכניות להביא את Resident Evil 7 ל-Switch". אז למרות שזה לא כן, זה גם לא אומר שלא נזכה לראות את המשחק מגיע מתישהו ל-Switch.

נינטנדו הודיעה במהלך אירוע ה-Treehouse כי בניגוד לקונסולות קודמות של החברה, ה-Switch תאפשר לשחקנים להנות ממשחקי צד שלישי, כשהיא הכריזה על משחקים כמו Skyrim ו-Steep שיהיו זמינים לקונסולה החדשה. אך למרות ההודעה של נינטנדו, ישנן עדיין חברות שאינן מאמינות בכוחות של הקונסולה ולא מעוניינות להביא את המשחקים שלהם אל ה-Switch, כשהאחרון מהם הוא מפיק בכיר ב-Respawn Entertainment שעבד על Titanfall 2.

Resident Evil 7 יהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי ב-24 לינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:05 23.01.2017 | רון רון (אורח)

    שיצחק, נראה כמה יקנו את הטיטנפול 2 ואז נצחק

  2. 2

    22:59 23.01.2017 | לרון לרון (אורח)

    צוחק בצדק על הסוויטץ'. זה עוד גימיק של נינטנדו, שבסופו של דבר יגמור כמו הווי, שוכב על המדף בלי תועלת אמיתית. אם כבר צריך לחכות למשהו של נינטנדו, זה לnx. הסוויטץ' בא רק להכין את הקרקע, למכור מלא עותקים, ולהשאיר מיליוני לקוחות לא מרוצים. ובסופו של יום, עם חומרה כזו אתה באמת מאד מוגבל באפשרויות שלך...

  3. 3

    11:48 30.01.2017 | ל2 ל2 (אורח)

    NX זה הסוויץ'.. גאון

  4. 4

       | פורסם ע"י