למרות הביטול, הבמאי אמר כי הוא עדיין ימשיך לעבוד על משחקים כיפיים נוספים בעתיד ויעשה הכל כדי שדבר כזה לא יקרה שנית
הידקי קאמיה (Hideki Kamiya), הבמאי של Scalebound, משחק ההרפתקאות תפקידים השאפתני של Platinum Games שבוטל אתמול רשמית, צייץ היום בטוויטר כי הוא מצטער בפני כל אלה שציפו לשחק ולהנות ממנו.
קאמיה, שידוע בתור משתמש טוויטר פעיל מהרגיל, שמר על שתיקה אינטרנטית מחודש דצמבר. קאמיה שבר את השתיקה שלו עם הודעה שעלתה היום בבוקר המתייחסת לביטול של Scalebound.
"כמו שבטח כבר שמעתם, לרוע המזל Scalebound בוטל. אני מצטער מאוד בפני אלה שציפו לו. מצטער להביא לכם כאלה חדשות רעות בתחילת השנה. כל מה שאני יכול להתחייב אליו הוא שאני אמשיך להוציא משחקים כיפיים. אני אעבוד כפליים כדי לא לאכזב אתכם פעם נוספת, אז אני מקווה שתשמעו עלינו גם בעתיד".
המשחק שהוצג לראושנה ב-E3 2014 וגרף ביקורות מפרגנות מהקהל, היה אמור להיות מעין שילוב של סדרת Final Fantasy עם Monster Hunter כשהוא מאפשר לשחקנים להילחם מול מפלצות ענק במשחקיות מהירה וחסרת מעצורים. למרות שנראה כי ל-Platinum Games היו לא מעט שאיפות מהמשחק, נראה כי אם יש חברה שיכולה לעשות זאת זו לגמרי היא. החברה הייתה אחראית על הפיתוח של סדרת Beyonetta ו-Metal Gear Rising, משחק הספין-אופ המדהים של Metal Gear.
אז כן, מאכזב לראות את מיקרוסופט מעלימה את אחד הכותרים המבטיחים ביותר שלה מהרשת, אך זו היא תעשיית המשחקים. פיל ספנסר אפילו צייץ כי זו הייתה החלטה קשה להיפרד מ-Scalebound, אך כנראה שזו לא הייתה החלטה קשה מדי.
תגובות
1
| פורסם ע"י