הרשמה

כל מה שאתם צריכים לדעת על עדכון 7.1.5 של WoW

מוכנים למועדון הקרב של WoW ?

World of Warcraft מגיע עם שלל תיקונים וחידושים בעדכון 7.1.5 שיעשה את דרכו אלינו בימים הקרובים

העדכון שהולך להגיע אלינו מגיע עם שלל תיקונים וחידושים, יש כאלה שיגידו שזה עדכון ענק אך בליזארד כבר אמרה בבליזקון כי זה הולך להיות עדכון "קטן" וכי עדכון 7.2 הולך להגיע עם דברים יותר מסיבים.

העדכון 7.1.5 יחזיר לנו את מועדון הקרב הידוע בשמו ה-"Brawler’s Guild", בכתבה הקודמת בנושא תוכלו למצוא את כל הפרטים ומה הולך להיות במועדון הקרב החדש.

מלבד מועדון הקרב העדכון יוסיף לנו אירועים קטנים אך מעניינים שלרוב יתרחשו בין יום ליומיים ואפילו שלושה, אחד מהאירועים שיתרחשו החודש בתאריכים 21 עד ה-23 לינואר יגרום לשחקנים לחזור לשערי Ahn’Qiraj והוא יקרא Call of the Scarab, האירוע לכבוד פתיחת שערי ה-Raid Ahn'Qiraj שהתרחשה בשנת 2006. ה-Alliance וה-Horde הולכים לקרב ראש בראש והם צריכים לאסוף כמה שיותר חפצים, אלו שיצליחו לאסוף את החפצים הכי מהר יזכו ויוכלו להניף את הדגל של אותו ברית מעל השערים למשך שנה.

עוד דבר מרכזי שנוכל לצפות לו הוא ה-Timewalking Bonus, הפעם אנחנו הולכים לחזור למבוכי Mist of Pandaria, שחקנים אגב שאינם רמה 110 אך רמה 91 ומעלה יוכלו גם לחוות את הבונוסים במבוכי Outland, Northrend ו-Cataclysm. בחנות החדשה של Mistweaver Xia נוכל לרכוש חפצים חדשים ובינהם חיות מחמד ללחימה או סתם אם תרצו יצורים קטנים שעוקבים אחריכם לכל מקום עם ה-Timewarped Badges שאותם בעצם אנו מקבלים מה-Timewalking.

בליזארד גם הולכת ליצור מחדש את Blade's Edge Arena, לקראת שחרור הפאטצ' בליזארד תוציא מידע עדכני ורשמי אודות שינויי הקלאסים ושינויים נוספים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י