הרשמה

Vgames מסכמים את שנת 2016

צוות Vgames מסכם את שנת 2016 עם המשחקים האהובים והמאכזבים ביותר שלהם

מה אתם חושבים על בחירות הצוות ל-2016? מה היה משחק השנה שלכם?

2016 הייתה שנה מעולה למשחקים. הרבה כותרים גדולים שגיימרים חיכו להם שנים רבות הגיעו סוף סוף, יחד עם כמה הפתעות מאוד לא צפויות מצד משחקים של אולפנים קטנים. צוות Vgames התכנס לכבוד היום הראשון של 2017 כדי לסכם את המשחקים הטובים, המאכזבים והמפתיעים ביותר של השנה האחרונה. 

דניאל לב רן

משחק השנה - Overwatch

הזוכה שלי למשחק השנה הוא לא אחד שהייתי חושב שיהיה שם, ומעבר לכך, הוא בכלל לא הסגנון שלי. משחק השנה שלי הוא Overwatch מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט בדיוק מה שהוא צריך להיות. קל ללמידה, מאתגר, משחקיות מאוזנת וממכרת, ארט מדהים של דמויות, וכמובן דורש כישורים אמיתיים ורפלקסים מהירים כדי באמת להיות בו טוב. מאז שהמשחק היה בשלבי הבטא שלו בחודשי האביב, הוא לא הפסיק לככב לי במסך הטלוויזיה בסלון. אני מוצא את עצמי פונה ל-Overwatch כשאני מחפש משחק תחרותי בו אני אוכל לנצח אנשים אמיתיים ולהרגיש את האדרנלין שמתלווה לכך. המשחק גרם לי לזנוח את Fifa, Battlefield ו-Battlefront בכל מה שנוגע לגיימינג תחרותי והחזיר לי את התאבון לניצחון! כי כמו שחכמה שוודית אמרה לפני - Heroes Never Die.

אכזבת השנה - Final Fantasy XV

אתחיל בכך שאומר שלא היה השנה משחק שאכזב אותי השנה, אולי בגלל שלא יצא לי לשחק ב-No Man's Sky; ולכן הפסקה הבאה לא תוקדש לכותרת, אך תתן ביקורת בונה על משחק שמאוד נהנתי לשחק ומקווה כי Square Enix תמשיך עם הגישה הנכונה, סדרת Final Fantasy תחזור לגדולתה. למרות שהוא זכה לביקורת מפרגנת ממני, אומר כי Final Fantasy XV עדיין לא עמד בציפיות הגדולות שלי. למרות שהסיפור ממש משתפר בשעותיו האחרונות והצליח לתת לי את רוב מה שציפיתי שאקבל ממשחק Final Fantasy, אני כמעט בטוח לגמרי שאם לא הייתי חובב של הסדרה, לא הייתי מגיע לשלבים כה מאוחרים של המשחק כמו שעשיתי. המשחק שהיה אמור להיות הטבילה הראשונה של שחקנים חדשים שאינם מכירים את ההיסטוריה העשירה של סדרת Final Fantasy לעניינים אכן הצליח להפוך את עצמו לנגיש יותר ממשחקים אחרים בסדרה, ולקח צעדים גדולים וניסה להתאים את עצמו אל העולם הגיימינג המודרני, אך יש ל-Square Enix עוד הרבה ליישם. אולי יהיה לחברה היפנית יותר קשה למכור את המשחק הבא שלהם בסדרה לקהל החדש, אך אני מאוד מקווה לראות אותה מפנימה את הלקחים שיש לקחת מהמשחק האחרון, כי אם כן, Final Fantasy XVI אכן יהיה הטבילה אליה מכוונת Sqaure Enix.

הפתעת השנה - Dragon Ball Xenoverse 2

לאחר האכזבה הענקית שהייתה לי מהמשחק הראשון בסדרה, Xenoverse 2 הצליח להעניק לי את פיסת הילדות האבודה שלי. מאז הימים היפים של בודוקאי 3 לא הצלחתי למצוא את האיזון הנכון של סיפור ממוחזר אך מרגש ומשחקיות מהנה. Xenoverse 2 הצליח לגרום לסיפור המשעמם שקיבלנו במשחק הראשון להרגיש יותר חי, הוסיף קרבות מהנים עם אויבים מפתיעים לקראת סוף המשחק, הגדיל את עולם המשחק ואפשר לי לעשות יותר דברים ממה שיכולתי לשער. לסדרה עדיין יש עוד מה ללמוד, אך מגמת ההשתפרות בין המשחק הראשון לשני ראויה לציון לטובה. ללא ספק משחק שצריך להיות בספריית המשחקים של כל חובב דרגון בול.

יעקב ורך

משחק השנה - Final Fantasy XV

אכן היה שווה לחכות, זה באמת כותר פיינל פנטסי ראוי לציון. כזו השקעה של זמן וכישרון באמת רואים פעם בדור של קונסולות. תשומת הלב לפרטים קטנים מאוד מרשימה, התפתחות המערכות המוכרות ממשחקים אחרים בסדרה נותנים הרגשה של משהו מוכר ובו בזמן מעניקות תחושה של משהו חדש. ואיך לא להזכיר את השירות למעריצים - המפתחים ידעו בדיוק מה לתת לנו כדי שנרגיש בבית. ולא נשכח שישנו גם סרט אקשן CG מגניב שמרחיב את העלילה וסדרת אנימה קצרה שנותנת רקע לסיפור המשחק. בקיצור משחק השנה שלי.

אכזבת השנה - No Man's Sky

מה יש לומר על המשחק הזה, הייתה לי ציפייה שזה יהיה משהו יוצא דופן ומיוחד - אבל לא, משחק רפטטיבי, דיי יבש ולא מגוון כמו ששיווקו אותו - פשוט חבל. נקווה שהמפתחים יצליחו לשדרג אותו בעזרת פאצ'ים למשהו יותר קרוב למשחק אותו הבטיחו בהתחלה. 

הפתעת השנה  King's Quest

באמת שלא חשבתי שהמפתחים ב-The Odd Gentlemen, יצליחו לעורר אצלי רגשות נוסטלגיים למשחק בו שיחקתי בילדותי בתחילת שנות התשעים. משחק מהנה בטירוף עם המון קריצות למשחקים המקוריים של קן ורוברטה וויליאמס. משחק הרפתקאות מצוין המלא בחידות, דמויות ומקומות מעניינים שמלאים בדמיון והרבה הומור.

רועי באלוה

משחק השנה - Battlefield 1

לא יכולתי שלא לשים ב''משחק השנה'' שלי את באטלפילד 1. בתור חובב משחקי יריות ומעריץ מושבע של סדרת באטלפילד עם אלפי שעות במשחקים הקודמים ידעתי שאני אהיה מכור קשות לבאטלפילד 1. החבר'ה ב-DICE יודעים מה הם עושים והם עושים את זה טוב מאוד, באטלפילד 1 הוא משחק היריות הטוב ביותר ששיחקתי כבר הרבה זמן. נוסיף לזה את הגרפיקה והסאונד המעולים ונקבל יצירת מופת אכזרית שמשחזרת את מלחמת העולם הראשונה.

אכזבת השנה - Titanfall 2

טוב זאת קצת רמאות, אני לא מאוכזב מהמשחק אני מאוכזב מהיחס שהוא קיבל מהגיימרים. אולי זאת הייתה טעות של EA שהיא שחררה את המשחק שבוע אחרי Battlefield 1 אבל Titanfall 2 לא קיבל הרבה אהדה ובסיס שחקנים גדול. המשחק עצמו מעולה לפי דעתי ואני מקווה שהוא יצליח להתרומם ויפה שעה אחת קודם.

הפתעת השנה - Mini Metro

אני בספק אם שמעתם על המשחק הזה והאמת שאני גם לא שמעתי עליו עד שראיתי שהוא אחד מהמשחקים הכי נמכרים ב-AppStore והחלטתי לתת לו צ'אנס. כפי שהשם מרמז המשחק סובב סביב רכבות תחתיות של ערים כשעל השחקן מוטלת המשימה של ניהול קווי הרכבת, אם אתם מכירים את משחקי Cities in Motion אתם תרגישו הרגשה מוכרת. בשבוע וחצי האחרונים שאני משחק ב-Mini Metro שרפתי עליו כבר שעות רבות ואני יכול להגיד שהוא אכן הפתעת השנה שלי. המשחק זמין גם בסטים לטובת שחקני ה-PC.

אנדריי אפרמוב

משחק השנה - Overwatch

אי אפשר לשים את האצבע על מה הופך את Overwatch לכזה מוצלח. משחק ללא קמפיין לשחקן יחיד, ללא עלילה ברורה, בסך הכל בעוד Class Based Shooter שכבר ראינו בעבר. למעשה אפילו Battleborn של Gearbox שיצא באותה התקופה ונשען על אותם אלמנטים – נחל כישלון חרוץ וכמעט ונשכח. עם כל זאת יש משהו מאוד ממכר בעיצוב העולם ובמשחקיות של Overwatch שגרמו לי לשרוף כל כך הרבה שעות על המשחק הזה. בליזארד שוב קולעת בול, וגורמת ל-Overwatch להיות המשחק המוצלח ביותר של 2016 מבחינתי.

אכזבת השנה - No Man's Sky

כמשהו שלא אמור לבוא כהפתעה לאף אחד בשלב בזה, No Man's Sky לצערי זוכה בתואר אכזבת השנה. כמויות ההייפ שצמחו על הכותר הזה לפני יציאתו וגרמו למשחק להיראות כמו ביאת המשיח, ועד למידע המוטעה ואף שיקרי שסיפקו לנו מפתחי המשחק על פיצ'רים שפשוט לא היו קיימים בו מעולם. "סוף המשחק" המרגיז ביותר שנתקלתי בו ככל הנראה אי פעם, ותג המחיר שהציג את זה ככותר AAA לכל דבר. No Man's Sky הוא אינו משחק רע, אם היה משווק מלכתחילה בתור מה שהוא - משחק אינדי פשוט שנמצא בשלבי פיתוח ראשוניים. אך השיווק האגרסיבי שנעשה למשחק הזה, גרם לו להיות הרבה יותר ממה שהוא באמת, והפך את הניסיון העגום ליצרתיות של Hello Games לאכזבת השנה מבחינתי.

הפתעת השנה - Titanfall 2

המשחק הראשון בסדרה, שיצא ככותר השקה ל-Xbox One אי שם ב-2014 היה משחק מוצלח למדי, שהכניס רוח חדשה לז'אנר ה-FPS המנומנם יחסית, אך למרות זאת הוא לא היה חף ממגרעות. שחקנים רבים התלוננו על חוסר בקמפיין לשחקן יחיד, כמה מהאלמנטים של המשחק נראו "חזקים מידי" ונתנו לפעמים יתרונות לא הוגנים לשחקנים. ואפילו האקסקלוסיביות לקונסולת ה-Xbox, גרמה להמון שחקנים לא לקבל את המשחק בברכה. נראה שהצוות ב-Respawn Entertainment לקח את כל ההערות לתשומת ליבו, וסיפק לכולנו את המשחק שכולנו רצינו. קמפיין סינגלפלייר מוצלח, מצבי משחק מגוונים, ואפשרות לשחק בכל פלטפורמה שרק תרצו (אלא אם כן יש לכם Wii U, אך לכו תדעו, אולי Respawn Entertainment תקשיב גם לכם בפעם הבאה).

אריאל רחמימוב

משחק השנה - Skyrim Special Edition

למרות שטכנית לא מדובר במשחק חדש, אלא בגרסה מחודשת ומשופרת למשחק המקורי מ-2011, אני עדיין מרגיש שאני מתחיל הכל מהתחלה. כש-Skyrim המקורי יצא לשוק, שיחקתי בו כל כך הרבה לאורך השנים הללו שהתחברתי מאוד לסיפור ולכל מה שמסביב. בדיוק כשהתחלתי לחשוב שהתקופה שלי עם Skyrim נגמרה, Bethesda הכריזה על ה-Skyrim Special Edition. ידעתי שאני צריך לקחת הפוגה קטנה מהמשחק כדי להתכונן הכי טוב לגרסה המחודשת. מהרגע שהמשחק יצא, מצאתי את עצמי משחק בו ברצף עד היום ואני כמעט ולא מרגיש שזה אותו משחק שהייתי נוהג לשחק, וגם אם כן, יש לכך פתרון פשוט מאוד, הרבה מודים. Bethesda שיפרה את גרפיקת המשחק באופן נהדר ובעזרת מספר מודים הפכתי אותו לסוג של משחק חדש לחלוטין, ותהיו בטוחים שזה רק תורם לשעות שלי על המשחק הזה.

אכזבת השנה - No Man's Sky

לפני שהמשחק יצא, כל כך קיוויתי שאני אתאהב בו כי בסך הכל מדובר במשחק הישרדות בחלל – שתי תחומים שאני מאוד מאוד אוהב. אבל לא כך היה. חברת Hello Games, המפתחת של No Man's Sky, העלתה את הציפיות למשחק בצורה משמעותית תוך כדי פיזור הבטחות שעדיין לא התממשו, והדבר הזה גרם למשחק להיות הפספוס הגדול ביותר השנה לדעתי. למשחק יש פוטנציאל נהדר וללא ספק היו חלקים שמאוד אהבתי, כמו השיטוט האינסופי ברחבי הגלקסיות והחיפוש אחר משאבים לטובת ההישרדות שלי, אבל זה אפילו לא מתקרב למה שהכינה אותנו המפתחת, ורק לאחרונה אנו עדים לסימנים שהמשחק מתחיל ללכת לכיוון שהוא היה אמור להיות בו מרגע ההשקה, רק חבל שזה קורה כמעט אחרי חצי שנה.

הפתעת השנה - Battlefield 1

כש-EA הציגה לראשונה את Battlefield 1 והפתיעה אותנו בכך שהמשחק לוקח אותנו לתקופת מלחמת העולם הראשונה, היו לי לא מעט ספקות כיצד המהלך הזה יתממש, כי בכל זאת מדובר באחד המשחקים הראשונים שלוקחים אותנו לתקופה הזו. להפתעתי, ואולי אפילו לא להפתעתי, DICE ו-EA עשו עבודה נהדרת גם בזירת הקמפיין וגם בזירת המולטיפלייר, והתוצאה היא משחק מלחמה מרגש, אינטנסיבי ומהנה מאוד שהצליח לקחת סיפור קשה כמו מלחמת העולם הראשונה, ולהכניס אותנו אליו בצורה הכי טובה שיש. 

שמואל מקונן

משחק השנה - Overwatch

לא ממש הייתה תחרות אם להיות כנה. בעוד שיצאו עוד הרבה משחקים טובים השנה כמו Rise of the Tomb Raider, Hitman, Pokemon Sun and moon, Uncharted 4 ו-Battlefield 1, רק על אחד מהם ביליתי יותר מ-100 שעות ועדיין רציתי עוד. משחק היריות הראשון של בליזארד וה-IP החדש הראשון שלהם מזה 15 שנה תפס את העולם בסערה כשהוא יצא במאי האחרון וכלל משחקיות כיפית, נהדרת וממכרת. למי שלא מכיר את המשחק, זה משחק יריות קבוצתי של 6 על 6 כשכל אחד בוחר את אחד מ-23 הגיבורים שיש במשחק כשלכל גיבור יכולות מיוחדות משלו, בין אם הגנתיות במטרה לשמור על מקום כלשהו בשליטת הקבוצה שלך, התקפיות כדי לנסות ולכבוש מקומות עם כוח התקפי רב או יכולות שנועדו לרפא או לתת יתרון לחברי הקבוצה שלך. המשחק ממכר לא רק בגלל הגיבורים השונים אלא בגלל שהמשחק מאפשר לך לשנות גיבורים תוך כדי המשחק מה שהופך אותו ליותר כאוטי ועם אופציות לשנות את המומנטום במשחק.

עוד משהו שבליזארד עשתה וממש שווה להזכיר הוא העובדה שהחברה עשתה עבודה מדהימה עם לבנות את הסיפור של המשחק מחוץ למשחק עצמו ובכך ליצור עולם שלם ורחב עם עומק מבלי ליצור איזה Singleplayer או Story mode שהמשחק לא באמת היה צריך. Overwatch הוא אחד המשחקים השלמים יותר ששיחקתי השנה ועם כמה שבליזארד מתכננת להשקיע בו ב-2017 נראה שהמשחק הזה לא הולך לשום מקום בזמן הקרוב.

אכזבת השנה - No Man's Sky

וואו, איפה אני מתחיל עם המשחק הזה? כשהכריזו על No Man's Sky בשנת 2013 הייתי בהייפ מטורף: “חלליות? קרבות בחלל? עולמות חדשים שנוצרים כל הזמן? לפגוש חברים שלך ולצאת למסעות בחלל??? אני בפנים!”. בנוסף, זה יכול להיות אחלה משחק בזמן שאני מחכה ש-Star Citizen יצא, ואולי יכול להחליף אותו. חבר שכנע אותי לחכות ולא לעשות Pre Order למשחק ובסופו של דבר הקשבתי לו; ואני שמח שהקשבתי לו. התחלתי את המשחק ולא עשיתי כלום. יריתי בכמה יצורים שלא הבנתי למה תוקפים אותי כי פשוט הלכתי ולקחתי מינרלים מאיזה אבן ולא הבנתי מה אני בדיוק צריך לעשות ולאן אני צריך ללכת... היה מבלבל. כשתיקנתי את החללית והתחלתי לטוס בחלל היה נהדר וכיף והכל היה כמו שצריך! ואז נחתתי בעולם השני ולא היה מה לעשות ורק הלכתי ממקום למקום ואז הפסקתי לשחק, אחרי בערך שעה וחצי. הבעיה הכי גדולה עם No Man's Sky לפי דעתי היא ש-Hello Games הבטיחה הרבה דברים ולא קיימה אותם; וב"לא קיימו" אני מתכוון ל"שיקרו לשחקנים”. הדברים שהם הבטיחו לא היו קיימים במציאות/שחקנים לא יכלו לפגוש אחד את השני כמו שהם הבטיחו בהתחלה, המשחק היה מלא בבאגים, דיי ריק, משעמם למדי, מבלבל מאוד ואם לסכם את זה בכמה מילים: פשוט לא כיף. עכשיו Hello Games מנסה לתקן עם יותר פאצ'ים והוספה של דברים למשחק, אבל אותי הם כבר איבדו. חברות שמפתחות משחקים צריכות לראות מה קרה עם המשחק הזה וללמוד מזה כדי שדברים כאלה לא יקרו.

הפתעת השנה - Stardew Vally

אני חובב ענק של משחקי Harvest Moon. אחד הדברים שהכי זכורים לי מהילדות שלי היא לשבת בחורף כשיורד גשם בחוץ ולשחק Harvest Moon, לאסוף עצים, לגדל חיות ולעשות כסף, בעיקר לעשות כסף. כש-Stardew Valley הוכרז וקיבל ביקורות טובות אמרתי לעצמי שאני אנסה את המשחק מתישהו אבל מאוחר יותר כי יש לי משחקים אחרים לשחק והוא היה נראה מוזר טיפה ולא בדיוק הבנתי איך זה יעבוד על ה-PC, ואז המשחק הופיע באחד מהדילים של Humble Bundle Monthly. שם אמרתי לעצמי שאני אקנה אותו ואראה איך זה. 80 שעות אחרי זה הבנתי שאני מכור. הכל במשחק הזה עובד: מהשליטה בדמות עם עכבר ומקלדת שאני לא מאמין איך חייתי לפני זה עם משחקי Harvest Moon, עד תושבי העיר שיש להם בעיות רציניות ואמיתיות שאני יכול להתחבר אליהם, המפלצות שאפשר להילחם נגדן והדברים החדשים שמגלים במשחק. המשחק כולו טומן בחובו תחושה של הרפתקה ושמחה שאנחנו לא חווים בחיי היום יום שלנו. הימים שלי נגמרים מאוחר בדר"כ ותמיד רציתי לחזור לחווה שלי כדי לטפל בצמחים או לדוג או ללכת למכרות כדי להשיג מינרלים חדשים. Stardew Valley הוא משחק כיפי, מרגיע, מהנה ובנוי באופן נהדר. ואולי הוא ירד מתחת לרדאר של הרבה אנשים שלא בצדק. המשחק שווה את הכסף שמשקיעים בו, ואפילו יותר. ללא ספק ההפתעה הכי נעימה 

יואב ירושלמי

משחק השנה - Overwatch

עבורי משחק השנה הוא לא אחר מאשר  Overwatch. לאחר זמן ממושך שלא זכינו לראות משחק מ-Blizzard מאז Hearthstone, משחק הקלפים המצוין, Overwatch הגיע עם הייפ מטורף ושבה את לב המבקרים והקהל. במשך הרבה זמן לא הבנתי סביב מה כל המהומה - עד שהחלטתי לנסות בעצמי וקניתי את המשחק. מאז ועד עכשיו אני לא יכול להפסיק לשחק, עבודת הצוות, הסאונד, העיצוב והיכולות המפורטות (כולל סיפורי הרקע המדהימים) של כל דמות פשוט הפתיעו כל פעם מחדש. זהו ללא ספק לדעתי משחק נהדר, ואני בטוח שאמשיך לשחק בו גם בשנים הבאות.

אכזבת השנה - No Man's Sky

אכזבת השנה שלי היא בין האכזבות שחולק קהל גיימרים עצום חוץ ממני. אני מניח שרובכם הצלחתם לנחש שמדובר ב-No Man's Sky. כשראינו טריילרים ופרסומים ראשונים, ידעתי שזה המשחק בשבילי. הוא נראה כל כך טוב, כל כך פותח מחשבה, מסקרן ומותח שפשוט לא העלתי בדעתי שהוא יאכזב כל כך. מיד כשהייתה קיימת האפשרות, קניתי את המשחק ברכישה מוקדמת ולא יכלתי לחכות ליציאתו. לאחר בערך 10 שעות משחק, התחלתי להתבאס, הכל התחיל לחזור על עצמו, הכל נראה אותו דבר ותכל'ס - המשחק פשוט נהיה משעמם. אז מה שנשאר לי כעת זו מזכרת כואבת בספריית המשחקים שלי.

הפתעת השנה - Doom

הפתעת השנה לטעמי היה המשחק DOOM. בדרך כלל, כשמדובר במשחקים ישנים ומוצלחים (וגם בסרטים) קשה ליצור תחליף או משחק יצירה מחדש של משחק שיעמוד בציפיות הגבוהות של הקהל, שעדיין זוכר את משחקי וסרטי העבר. אני חושב ש-DOOM ללא ספק עמד בציפיות. המשחק מהיר כיפי ורצחני, ואין תחושה מספקת יותר מלצפות בראשי השדים מתפוצצים לכם בידיים מעצבים. העלילה, למרות חוסר חשיבותה כמעט במשחק שכזה, היא מעניינת והבוסים מהווים אתגר רציני ונחוץ. אז למרות מצב המולטי פלייר שאכזב ובהחלט לא היה נחוץ, DOOM התברר כמשחק נהדר למרבה ההפתעה.

אלה הבחירות שלנו לשנה החדשה! מה היו המשחקים שאתם הכי תזכרו מ-2016?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:14 01.01.2017 | Gale Gale (אורח)

    Overwatch ללא ספק משחק השנה. אני צופה לו עתיד מוצלח גם בשנים הבאות אם לא בעשורים הבאים.

  2. 2

    22:53 01.01.2017 | DarthVader DarthVader

    מזדהה עם הכתבה. :)

  3. 3

    09:55 03.01.2017 | רוי רוי (אורח)

    עכשיו אני ממש שמח שקניתי את אוברוואטץ' לפני ארבעה חודשים.
    גם לדעתי אוברוואטץ' משחק השנה מכיוון שיש
    1.המשחקיות ממכרת כל כך! שאני מתתישב לשחק אוברוואטץ' אני מפסיק אולי אחרי שלוש שעות.
    2. מגוון רחב של דמויות.

  4. 4

    15:52 03.01.2017 | sombra sombra (אורח)

  5. 5

    17:46 03.01.2017 | עומר עומר (אורח)

    Overwatch מככב אצל רובכם אבל לפני שאני קונה מעניין אותי לדעת אם זה כיוון שזה הסגנון שלכם. על פניו הוא נראה מאוד שונה משלי. אהבתי משחקים כמו: The Last Of Us, Far Cry 4, Tomb Raider, Assassin's Creed Black Flag, GTA 5 וגם משחקי ספורט כמו NBA2K וגם משחקים כמו Witcher 3. מה אומרים? עדיין ממליצים על Overwatch?

  6. 6

    07:52 12.01.2017 | ליאור ליאור (אורח)

    דום ללא שום ספק אחד משלושת המקומות הראשונים של המשחקים האהובים עלי ביותר בעולם אי פעם

  7. 7

    12:17 17.01.2017 | T racer T racer (אורח)

    עומר, ממליץ לך לא לחשוב פעמיים, וללכת עכשיו לקנות Overwatch, המשחק הזה פשוט מדהים, אין מילים!

  8. 8

       | פורסם ע"י