הרשמה

Crytek סוגרת חמישה אולפנים

מה משמעות הצעד של Crytek?

אולפני החברה באיסטנבול, סיאול, שנגחאי, בודפשט וסופיה ייסגרו

המפתחת של כותרים כמו Crysis ו-Ryse: Son of Rome, חברת Crytek הודיעה אמש שהיא סוגרת חמישה אולפני פיתוח ברחבי העולם לטובת התמקדות בפיתוח משחקים תחת מנוע ה-CryEngine שלה.

האולפנים של Crytek ימשיכו לפעול כרגיל בערים כמו פרנקפורט וקייב, אבל אולפנים באיסטנבול, בודפשט, סופיה, סיאול ושנגחאי יסגרו. "לבצע מהלך כזה הוא ההפוך מפשוט, אנחנו רוצים להודות לכל איש צוות, בעבר ובהווה על עבודתם הקשה והמחויבות העמוקה ל-Crytek", אמר אבני ירלי (Avni Yerli) מ-Crytek. "השינויים הללו הם חלק מצעדים הכרחיים שאנחנו עושים בכדי להבטיח ש-Crytek היא חברה בריאה ובת קיימא שהולכת קדימה וממשיכה לטפח את כישרונות התעשייה שלנו", המשיך לומר ירלי. 

הדיבורים על הפיכת החברה לבריאה, בת קיימא ומושכת מפי נציגי חברה בכירים גורמת לזה להישמע כאילו החברה שוקלת למכור את נכסיה לאחר ייצוב העסק והפיכתו לעסק ששווה לרכוש אותו, אבל יכול להיות שמדובר בכל מקרה בקיצוץ שיבטיח ש-Crytek תפעל ביעילות רבה יותר, דבר שיתבטא לטובה בפרויקטים הבאים שלה. 

Crytek שיחררה לאחרונה כותרים כמו Robinson: The Journey ו-The Climb עבור מכשירי VR, פזלה קצת לתחום המובייל עם המשחק The Collectibles, פיתחה את המשחק החינמי Warface ומשחק ה-MOBA שנקרא Arena of Fate. כמובן שהיא ידועה יותר כחברה שפיתחה את אחד ממנועי הגיימינג המפורסמים ביותר, מנוע ה-CryEngine. 

מה דעתכם על הצעד של Crytek? תחילת הסוף או התחלה של משהו חדש?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:24 21.12.2016 | איתי איתי (אורח)

    Crytek היא חברת המשחקים שפועלת עכשיו בדיוק בניגוד למה שהייתי רוצה שחברה גדולה תפעל: מקדישה את המאמצים שלה בפיתוח משחקי VR עם גראפיקה מעולה אבל עם משחקיות מינימלית ומשחקי פלאפון במקום על כותרים שיותר מעניינים אותי ואת רוב הגיימרים הלא קאז'ואלים כמו Crysis ו-Farcry, שבהם יש לא רק גרפיקה טובה אלא גם משחקיות טובה.

    ובנוגע לעניין בכתבה הנוכחית, כל עוד זה הופך את החברה ליעילה יותר אז בסדר. רק חבל על העובדים המפוטרים

  2. 2

       | פורסם ע"י