הרשמה

Resident Evil 7 - דמו חדש זמין לשחקני ה-PC

הדמו הנקרא - Beginning Hour זמין עכשיו לפלטפורמת ה-Steam

התחילו לפחד כבר עכשיו

לאחר ששחקני ה-PS4 קיבלו הזדמנות להנות מהדמו של Resident Evil 7 biohazard הנקרא - The Kitchen, הגיע הזמן של שחקני ה-PC להתחיל לפחד. החל מהיום, דמו חדש של המשחק הנקרא Beginning Hour יהיה זמין להורדה בחינם.

עד כה הדמו הקודם של Resident Evil 7 biohazard סיפק לא מעט הפתעות לשחקני ה-PS4. החברה המשיכה לעדכן את הדמו ולהוסיף לו עוד דרכים לעבור אותו והפכה אותו למשהו המזכיר קצת את הדמו P.T, הפרויקט של הידאו קוג'ימה וגיירמו דל טורו שנגנז וסיקרן שחקנים במשך חודשים רבים. בנוסף, שחקנים שסיימו את The Kitchen קיבלו גם אביזר מיוחד שאיתו יוכלו להנות במשחק המלא.

אך לא בטוח כי שחקני ה-PC יקבלו את אותה חוויה. בגלל תאריך היציאה המתקרב של Resident Evil 7 biohazard, החברה המפתחת, Capcom, כנראה עובדת שעות נוספות על המשחק שיהיה זמין בחלון ההשקה המתוכנן.

כרגע Resident Evil 7 biohazard תומך רק במשקפי המציאות המדומה של סוני ולא באלו של ה-PC, ולכן גם הדמו של המשחק לא יהיה זמין ב-VR לשחקני ה-PC.

Resident Evil 7 יהיה זמין לשחקני ה-PC, Xbox One וה-PS4 החל מ-24 לינואר, אך את הדמו תוכלו להוריד כבר עכשיו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:57 21.12.2016 | איתי איתי (אורח)

    שיחקתי. מהסרטונים שראיתי, נראה לי שזה 'The Kitchen', פשוט עם שם שונה, ואולי עם שיפורים ושינויים. סיימתי תוך רבע שעה. הגרפיקה טובה, והאווירה מפחידה, מפחיד הרבה יותר מכל משחק RE בעשור האחרון, אבל זה פשוט לא מרגיש כמו RE, עם הדמויות המעניינות והמשחקיות העמוקה. נחכה למשחק המלא אבל

  2. 2

       | פורסם ע"י