הרשמה

Blizzard מתנצלת על האכזבה שיצר הסקין החדש של מיי ב-Overwatch

בליזארד לא תתן למעריצים להתאכזב ותשחרר סקין אגדי נוסף לדמות בתחילת שנה הבאה.

לאחר שהסקין של מיי באירוע החורף של Overwatch אכזב, בליזארד מתנצלת ומבטיחה סקין אגדי אחר.

לכבוד חג המולד החליטה בליזארד (Blizzard) לפתוח באירוע מיוחד לתקופת החגים הנקרא - Winter Wonderland. כמו אירועים באירועי האולימפידה וליל כל הקדושים, גם Winter Wonderland יכלול סקינים לדמויות רבות, משפטים באווירת החגים, כניסות, מחוות ניצחון ואפילו מוד משחק חדש בשם Snowball Offensive Mode.  אך למרות כל הדברים הנחמדים שבליזארד מציעה לשחקנים, נראה כי הרשת לא מסכימה להכל והסקין לדמות המרכזית באירוע דווקא איכזב. הסקין האגדי לדמות האהובה מיי (Mei) איכזב מעריצים רבים בהיותו פשוט מדי, לא מיוחד ואף משעמם.

לעומת סקינים אגדיים אחרים, שבדרך כלל שונים בצורה דראסטית לעומת סקינים רגילים, הסקין המיוחד של מיי הוא רק מעיל בצבע מעט שונה, והדבר היחיד שמיוחד בו הוא כאשר מיי הופכת לגוש קרח, הוא מעוצב בצורה חדשה ונחמדה של איש שלג.

לאחר תלונות רבות, המפתחת בכבודה ובעצמה הציגה התנצלות בפני הקהל: "אנחנו מצטערים שהתאכזבתם מסקין החורף של מיי, אנחנו בערך הסתמכנו על תחושת בטן של מה שאנחנו חושבים שמגניב", כך אמר ג'ף קפלן, הבמאי בתוך הפורומים של Overwatch.

"חשבנו שזה די מיוחד ועשינו את זה במיוחד מבוסס על הצעות הקהילה מלפני חודשים כאשר אנשים שיערו שאולי יהיה לנו אירוע חורף", המשיך קפלן: "אנחנו מתנצלים שה"חוש המגניב שלנו" לא התאים לשלכם הפעם"

אך הסירו חשש מלבכם, בליזארד לא תתן למעריצים להתאכזב והיא תוציא סקין אגדי אחר לדמות בתחילת שנה הבאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:40 20.12.2016 | time commando time commando (אורח)

    הם די בכיינים אם זה מה שהם מתלוננים עליו. שישחקו וזהו

  2. 2

       | פורסם ע"י