הרשמה

EA מציגה את המשחק השני בסדרת EA Originals ושמו Sea of Solitude

EA חושפת את המשחק השני בפרויקט ה-EA Originals

למרות ההכרזה, החברה לא סיפקה פרטים על תאריך ההשקה של המשחק או הפלטפורמות עליהן הוא ירוץ

אם לא שמעתם על EA Originals, זהו פרויקט של EA, הנועד להכיר לציבור משחקים ממפתחים קטנים אך מוצלחים. לאחר שהמשחק הראשון בפרויקט הנקרא Fe כבר הוצג, נודע לנו מהו המשחק השני, שמו הוא Sea of Solitude.

בכיר ב-EA, שהציג את המשחק אמר: "ביוני האחרון, הצגנו את תוכנית ה-EA Originals שתביא משחקים חדשים מיוחדים ממפתחים קטנים למיליוני שחקנים בכל העולם. היום, אני שמח להציג את המשחק השני ב-EA Originals הנקרא - Sea of Solitude. זה [המשחק] מפותח על ידי קורנליה ג'פרט וצוותה הנלהב בJo-Mei Games בברלין, גרמניה"

העלילה עוקבת אחר הדמות הראשית, קאי, שנהפכת למפלצת ככל הנראה מבדידותה הרבה. במהלך מסעה לחפש עבור תשובות, היא מגלה שאויביה האמיתיים הן לא המפלצות הענקיות שהיא פוגשת בים של הבדידות (Sea of Solitude) אלא משהו גרוע בהרבה.

המפתחת, קורנליה ג'פרט (Cornelia Geppert) אמרה מספר דברים על המשחק: "Sea of Solitude הוא ללא ספק הפרוקיט הכי אומנותי ואישי שאי פעם יצרתי. לעיתים זה מאוד מאתגר לחפור עמוק אל רגשותיך האישיים כמו פחדי הלב, געגועים וכעס אבל באותו הזמן הדבר הכי מספק זה להראות את הרגשות העזים הללו לאנשים דרך אמנות."

למרות ההכרזה על המשחק, לא ניתנו פרטים נוספים הנוגעים לתאריך יציאה או הפלטפורמות עליהן המשחק ירוץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י