הרשמה

מסתבר כי משחק המשך ל Oni היה בפיתוח אך בוטל

מבט לאיך Oni 2 היה אמור להראות

זה לא סוד ש-Oni היה משחק מעולה, עכשיו עולה השאלה למה Take Two לא המשיכה להאמין בפרויקט

חברת המשחקים Bungie ידועה במשחקים כמו Halo ו-Destiny, אך בעבר היו לה עוד כמה משחקים "בשרוול" ואחד מהם היה Oni, משחק אקשן המצויין, שמסתבר כי היה אמור להיות לו המשך בשם Oni 2, אך הוא בוטל.

עמוד ביוטיוב בשם PtroPOnline אשר בשנים האחרונות מציג סרטונים של משחקים אשר היו בפיתוח אך לא זכרו "לראות" לאור יום מראה לנו סרטון של Oni 2 אשר היה בפיתוח אצל חברת Angel Studios.

הסרטון מראה לנו קצת יותר מדמו כשהוא מציג קטעים רבים של לחימה. הפרויקט של Oni 2 נכנס לבעיות, כאשר המפיצה Take-Two, המוכרת בזכות סדרת GTA, הייתה לחוצה לראות תוצאות בשטח. בנוסף עמוד היוטיוב PtoPOnline טוען כי היוצרים אמרו שהמשחק לוקה בכיוון מסויים ושהייתה לו אמביציה גבוהה מידי שגרמה בסופו של דבר ליותר אסון מאשר ליעילות.

הפרויקט בוטל, וחברת Angel Studios הפכה להיות Rockstar San Diego, שעברה לעבוד בזמנו על Red Dead Revolver שמאוחר יותר הוציאה את Red Dead Redemption.

האם החברה עשתה את המהלך בכוונה ? האם באמת המשחק היה מועד לכישלון ? והאם בכלל נראה משחק Oni בעתיד ? ככל הנראה שלא נראה משחק המשך ל Oni, ולעולם לא נדע מה באמת קרה שם שגרם לחברה להפסיק לעבוד על הפרויקט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:58 08.12.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    איזה כיף לדעת שהמשחק הזה היה די מוכר ולא רק אני ואחי הכרנו אותו חח

  2. 2

    14:10 09.12.2016 | מישו מישו (אורח)

    וואו זה היה משחק מצוין!!! אפילו הורדתי אותו למחשב הישן שלי כדי לשחק בו עוד פעם.. מאכזב לדעת שלא יעשו המשך בעתיד אבל מי שרוצה תחליף יש משחק שנקרא Remember Me שהוא ממש מזכיר את Oni עם עלילה נחמדה ביותר וגם משחקיות טובה אז תורידו או תקנו (תלוי מה הסוג שלכם ;)... ) ותהנו!

  3. 3

       | פורסם ע"י