הרשמה

הודלף הסוף של המשחק של Final Fantasy XV

אל תפחדו. הכתבה ללא ספויילרים

במאי המשחק מבקש משחקנים לא לקרוא את ההדלפות ברשת ופשוט להנות מהמשחק

שבוע לפני ההשקה שלו, משתמשים שהשיגו עותק מוקדם של Final Fantasy XV מדליפים את הסוף של המשחק ברחבי הרשת. לאור המצב, במאי הסדרה, האג'ימה טבטה (Hajime Tabata), פרסם הודעה בטוויטר בה הוא מבקש משחקנים מלהימנע מלקרוא את הסוף של המשחק.

"ה-29 לנובמבר, תאריך ההשקה (של המשחק) מתקרב ואני מקווה מאוד שכולם יהנו מהמשחק ויכנסו אליו בראש פתוח. לרוע המזל גרסאות פיזיות של Final Fantasy XV הופצו ללא אישור באזורים מסויימים ונודע לנו כי ישנם קטעי גיימפליי של שחקנים המשחקים את המשחק ברשת. למרות שהדבר (ההדלפה) מגיע ממספר מקומות שונים ונסיבות שונות, איננו יכולים לומר כי הוא היה יכול להימנע לגמרי, ואיננו מרוצים מהמצב".

"אחת המטרות העיקריות של Final Fantasy XV הוא לאפשר לכולם להנות מהסיפור ולגלות את ההפתעות יחד דרך השקה בינלאומית סימולטנית. לאור האירועים האחרונים, סרטונים היכולים להכיל ספויילרים של המשחק יכולים להופיע ברשת. אז אנחנו מוציאים אזהרה לכל מי שציפה למשחק".

"אנחנו נעשה כל שביכלותנו כדי למנוע הפצה של קטעי וידאו לא מאושרים של המשחק לרשת. אנחנו נבקש גם מכל מי שהשיג עותק מוקדם של המשחק לכבד את אלו אשר מחכים להשקה הרשמית של המשחק ולא להרוס לכולם את הכיף".

אם אתם עדיין כל כך מסוקרנים ורוצים לדעת איך המשחק החדש בסדרת Final Fantasy יגמר, אתם יכולים להיכנס לפוסט Reddit המפרט את סיומו של המשחק, אך זכרו שתמיד יותר כיף לגלות את הדברים האלה לבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י