הרשמה

PS Plus - נחשפו משחקי נובמבר

נראה כי במקום להתקדם אל משחקים טובים יותר, סוני בוחרת להישאר עם אינדי חצי מוכר

מה אתם חושבים על משחקי החודש של סוני?

סוני חוזרת גם החודש עם רשימת משחקים חדשה לכבוד מנויי ה-PS Plus. החודש סוני החליטה לתת שוב במה למשחקי אינדי מהשנים האחרונות, כשנוכל למצוא שם שמות כמו: Everybodys Gone to the Rapture ו-Costume Quest 2.

Everybodys Gone to the Rapture

Everybodys Gone to the Rapture הוא משחק הרפתקאות בגוף ראשון בו הדמות שלכם נמצאת בכפר אנגלי נטוש אשר כל תושביו נעלמו באופן מסתורי. על השחקן היה לחקור את נסיבות ההיעלמות של תושבי העיירה.

Everybodys Gone to the Rapture יהיה זמין ל-PS4.

The Deadly Tower of Monsters

The Deadly Tower of Monsters הוא משחק שכולו הומאז' לסרטי ה-B של שנות השמונים. במהלך The Deadly Tower of Monsters אתם תצטרכו לטפס על בניין מלא אויבים ובוסים מוגזמים כמו בסרטים שאפיינו את אותם שנים. המשחק מלא הומור עצמי ויוכל לספק לכם שעות של הנאה נוסטלגית.

The Deadly Tower of Monsters זמין לשחקני ה-PS4.

Dirt 3

משקח מירוצי הראלי המצויין של Codemasters יהיה זמין לשחקני ה-PS3 במהלך חודש נובמבר בחינם. ב-Dirt 3 תוכלו להשתתף במירוצי ראלי עם מסלולים מרחבי העולם ומגוון רחב של מכוניות. Dirt 3 מתהדר במשחקיות מהנה ביותר גם לשחקנים מתחילים וגם לכאלה שמעדיפים סימולטור נהיגה מאשר נהיגת ארקייד.

Dirt 3 יהיה זמין במהלך החודש לשחקני ה-PS3.

Costume Quest 2

צאו להרפתקת האלווין נוספת עם Csotume Quest 2. המשחק משלב אלמנטים של הרפתקאות יחד עם מערכת קרב של משחק תפקידים טקטי. במהלך Costume Quest 2 אתם תישלטו על חבורת ילדים אשר יוצאת מחופשת לפתור תעלומות במהלך ליל כל הקדושים. עד כאן הכל נשמע חביב אך לא מרגש. כל זה ישתנה כאשר תיכנסו לקרב ותגלו במהרה כי תוכלו להשתנות אל התחפושות אליהם הילדים מחופשים.

Costume Quest 2 יהיה זמין לשחקני ה-PS3 במהלך חודש נובמבר.

Letter Quest Remastered

משחק חשיבה חביב בו תצטרכו להשתמש בכוחן של מילים כדי להביס אויבים. ב-Letter Quest Remastered אתם תצאו למסע בתוך טירות ומבוכים אפלים, כשבכל פעם שתפגשו אויב תקבלו מקבץ של אותיות ולהרכיב מהן מילים כדי לפגוע באותו אויב. ככל שהמילה שלכם תהיה מורכבת יותר, כך הזנק שתעשו לאויב שמולכם יגדל.

Letter Quest Remastered יהיה זמין במהלך חודש נובמבר לשחקני ה-PS Vita ושחקני ה-PS4 בעזרת Cross-Play.

Pumped BMX+

המשחק האחרון ברשימת משחקי ה-PS Plus של חודש נובמבר הוא Pumped BMX+; שיאפשר לכם לצאת למסלולים דו מימדיים ולנסות מגוון של תרגילים מגניבים על אופני ה-BMX שלכם.

Pumped BMX+ יהיה זמין לשחקני ה-PS Vita ושחקני ה-PS4 דרך Cross-Play

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:40 27.10.2016 | גל גל (אורח)

    חרא של משחקים

  2. 2

    15:37 27.10.2016 | שי שי (אורח)

    גועל נפש של משחקים ! ! !

  3. 3

    15:42 27.10.2016 | סוני... סוני... (אורח)

    סוני...רעים סוני,רעים רעים סוני...

  4. 4

    16:57 27.10.2016 | רון רון (אורח)

    שני משחקים ממש טובים. במיוחד everybody gone to the rapture. חבל שקניתי אותם, אם רק הייתי יודע.

  5. 5

       | פורסם ע"י