הרשמה

נחשפו פרטי ה-Season Pass וה-Deluxe Edition של Dead Rising 4

Capcom חושפת את כל הפרטים בנוגע להזמנות מראש של המשחק החדש בסדרת הזומבים

כמה אתם הייתם משקיעים על תוכן נוסף ל-Dead Rising 4?

Capcom הכריזה כי החל מהיום שחקנים יוכלו להזמין מראש את מהדורת הדלוקס של Dead Rising 4. המהדורה תכלול בתוכה את המשחק החדש בסדרת הזומבים יחד עם גישה את ה-Season Pass של המשחק שיאפשר גישה לתכנים מיוחדים, מצב מולטיפלייר חדש וכלי נשק מוזרים להפליא. אז מה יחכה לנו ב-Season Pass של Dead Rising 4 שיצליח לגרום לנו להוציא עליו כמה שקלים נוספים?

חבילת גרבי חג המולד - 

פרנק ווסט, גיבור המשחק, חוזר הביתה לקראת תקופת החגים כשהוא נהנה ממגוון מיוחד של נשקים, כלי רכב, זומבים ועוד הפתעות רבות, והכל למען חגיגה ראויה של עונת החגים הנוצרית.

Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf - 

מצב הרשת החדש של המשחק יביא לכם ניקוי ראש נחוץ לאחר שהצלחתם לעצור את התפשטות המגיפה הקלטנית שהביאה עימה גל של זומבים לעולם. צאו אל המדשאות הירוקות של מסלולי הגולף, התמודדו מול חברים ברשת על 18 גומות, והשתמשו בכלי הנשק שלכם כדי להכניס כדורי ענק אל תוך הגומות ולהוכיח לחבריכם שאתם לא רק רוצחי הזומבים האימתניים ביותר בעולם, אלא גם בורגנים חסרי פחד ובעלי יד יציבה.

Dead Rising 4: Frank Rising - 

בפרק ה-DLC המיוחד אתם תיכנסו בפעם נוספת לנעליו של פרנק לאחר שהוא ננשך ע"י זומבים ומתמודד עם האפשרות כי גם הוא יהפוך לאחד. על ווסט למצוא תרופה לפני שהוא יהפוך לזומבי בעצמו. במהלך המסע שלו, ווסט מגלה כי הזומבים נעשים חכמים יותר, שלא ניתן לסמוך על בני האדם ושכוחות ממשלתייים מנסים למחוק את העיר בה הוא נמצא מהאדמה. מה פרק יעשה? והאם הוא יצליח להציל את עצמו מפני עצמו?

Dead Rising 4 יהיה זמין לשחקני Windows 10 וה-PC החל משישי לדצמבר.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י