הרשמה

Nintendo NX תחשף בחודש הבא

ממתינים בציפייה למידע חדש אודות הקונסולה של Nintendo

איוואטה כינה את ה-NX ''קונספט חדש עבור פלטפורמות משחקי וידאו''

נכון לכתיבת שורות אלו אין לנו עדיין מידע קונקרטי על הקונסולה הקרובה של Nintendo, ה- NX. ממידע שליקטנו ברשת אנו חושבים כי NX תיהיה קונסולה היברידית ניידת / ביתית אשר תכלול בקרים מתפרקים, מסך 720p מובנה, ובעלת קלטות משחק. הקונסולה צפויה להגיע לשווקים במרץ 2017 ו-Nintendo עדיין לא חשפה את החומרה החדשה שלה.

לדברי Wall Street Journal, החברה "תשחרר פרטים אודות NX" בתחילת-אמצע חודש אוקטובר (10), זאת אומרת שבזמן הזה בחודש הבא, נוכל לדעת בדיוק למה לצפות מהקונסולה של Nintendo.

Nintendo טוענת כי למדה את הלקח מהפרסום והתמיכה הכושלים בקונסולה הקודמת שלה, ה- Wii U, רג'י פילס-איים (Reggie Fils-Aime), נשיא Nintendo אמריקה, חושף כי החברה מתכננת להבהיר בדיוק מה זה ה-NX , מה הוא עושה, ועם זה כותרים נתמכים יהיו בהשקה במהלך ששת החודשים הראשונים של השקת הקונסולה.

"אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות טוב יותר כאשר אנחנו משיקים את NX זה עבודה טובה יותר בתקשור ומיצוב של המוצר," פילס-איים אמר ל-GameSpot בחודש שעבר. "אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר לעזור לאנשים להבין את ייחודו ואיך זה בא לידי ביטוי בחווית המשחק."

לפני פטירתו של נשיא Nintendo בשנה שעברה סאטורו איוואטה (Satoru Iwata), איוואטה כינה את ה-NX "קונספט חדש עבור פלטפורמות משחקי וידאו". כל שלנו נותר לעשות הוא לחכות למידע חדש מ-Nintendo.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י