הרשמה

סיכום Playstation Meeting 2016

הסיכום המלא של מסיבת העיתונאים של Sony בו חשפה את הקונסולות החדשות

מה שהיה מוכר לנו עד היום בשם הקודם PlayStation 4 Neo, הוכרז רשמית וגם קיבל את שמו, הכירו את ה-PlayStation 4 Pro

מידי שנה Sony מקיימת את כנס ה-Playstation Meeting שמספק לנו הכרזות על משחקים חדשים וסרטוני גיימפליי מתוך משחקים חדשים, אתמול Sony קיימה את ה-Playstation Meeting של שנת 2016. כפי שציפינו, בכנס הוכרזו שתי הקונסולות החדשות של החברה אך כשחשבנו שראינו את הכל, BioWare עלתה על הבמה ונתנה לנו הפתעה מתוקה במיוחד.

PlayStation 4 Pro

מה שהיה מוכר לנו עד היום בשם הקודם PlayStation 4 Neo, הוכרז רשמית וגם קיבל את שמו, הכירו את ה-PlayStation 4 Pro. כמו שהיה ידוע לנו ואפשר לנחש על פי השם, הגירסא החדשה של ה-PS4 היא גירסא יותר מתקדמת וחזקה מקונסולת ה-PlayStation 4 הרגילה. מבנה הקונסולה של ה-PlayStation 4 Pro דומה מאוד למבנה של קונסולת ה-PlayStation 4 אך הוא יותר גדול ועבה ממנה, נראה ש-Sony הוסיפה עוד ''קומה'' לקונסולה. מבחינה חומרתית ה-PlayStation 4 Pro יהיה בעל כח עיבוד גרפי כפול מה-PlayStation 4, המעבד נשאר אותו המעבד בעל שמונה ליבות אך מהירות פעולתו הוגברה במעט, כמות הזיכרון גם היא נשארה זהה- 8 ג'יגה, בגזרת האחסון יש כונן קשיח בנפח של טרה. כח העיבוד הגרפי הכפול יאפשר להגיע לרזולוציות שלא היו אפשריות קודם לכן אך למרבה הפלא לקונסולה החדשה לא יהיה כונן Blu-Ray שתומך ברזולוציית 4K. מחירה של הקונסולה יעמוד על 399 דולרים, מחיר זהה ל-PlayStation 4 בהשקתה ומחיר נמוך ממה שהיה מצופה. תאריך השקתה של הקונסולה הוא ה-10 בנובמבר 2016.

המפרט המלא:

PlayStation 4

קונסולה זאת כבר נחשפה לפני שבועיים אבל היה נדמה שהיא תקבל את השם PlayStation 4 Slim, אך Sony בחרה לקרוא לקונסולה פשוט PlayStation 4. קונסולת ה-PlayStation 4 החדשה היא זהה בחוזקה לקונסולת ה-PlayStation 4 שהושקה כבר בשנת 2013. בדומה לקונסולת ה-Xbox One S גם קונסולת ה-PlayStation 4 החדשה תיהיה קטנה יותר מקודמתה, כשהחדשה קטנה ב-30%, שוקלת 16% פחות וצורכת 28% פחות חשמל. ניראה ש-Sony שמרה על השם אך גם על העיצוב הכללי של הקונסולה רק שהיא עיגלה במעט את הקצוות השפיציים. מחירה של הקונסולה יעמוד על 299 דולרים. תאריך השקתה של הקונסולה הוא ה-15 לספטמבר 2016.

HDR לכולם

Sony הכריזה שכל שלושת הקונסולות (PlayStation 4 ,PlayStation 4 Pro וקונסולת ה-PlayStation 4 החדשה) יקבלו עידכון תוכנה שיוסיף להם יכולת להציג תכנים ב-HDR שמאפשר טווח צבעים רחב יותר. בשונה ממיקרוסופט, Sony תאפשר תצוגת HDR דרך עדכון תוכנה ללא קשר לחומרת המכשיר. עצם העובדה ש-HDR יתווסף על ידי עדכון תוכנה מעלה את השאלה מדוע Sony לא אפשרה זאת כבר לפני שתי הקונסולות החדשות? בנוסף לתמיכה של כל הקונסולות ב-HDR כל הקונסולות יוכלו לפעול עם אותם הדיסקים, משחקים ותכני Blu-Ray אך כאמור ה-PlayStation 4 Pro לא תאפשר הצגת תכני Blu-Ray ברזלוציית 4K.

משחקים ניראים טוב יותר ב-4K

לאחר ההכרזה על קונסולת ה-PlayStation 4 Pro הגיע תורם של המשחקים. EA אישרה ש-Fifa 17, Battlefield 1 ו-Mass Effect Andromeda ירוצו ברזולוציית 4K, וגם קיבלנו סירטון גיימפלי חדש מ-Mass Effect Andromeda ב-4K!

גם Horizon: Zero Dawn היה באירוע עם סירטון משחקיות חדש כשהוכרז שגם הוא יתמוך ברזולוציית 4K

גם Activision עלתה על הבמה והכריזה ש-Infinite Warfare וגם החידוש ל-Modern Warfare יתמכו ב-PlayStation 4 Pro כשהוא יושק, בנוסף צויין שגם Black Ops 3 ידע לנצל את כח העיבוד הנוסף של ה-PlayStation 4 Pro. גם Deus Ex: Mankind Divided ומשחקים נוספים כדוגמאת ספיידרמן החדש יתמכו ברזולוציית 4K. צפו בסירטון שמראה אילו עוד משחקים הראו נציגות באירוע:

תוכלו לצפות בשידור החוזר של האירוע בסרטון הבא:

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:48 09.09.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    ה-PRO יותר שמן מ-Xbox One דאיום!

  2. 2

    12:08 09.09.2016 | בולבוליהו בולבוליהו (אורח)

    עזבו שמיקרוסופט פשוט טובים יותר.. מחכה ל-Project Scorpio..

  3. 3

    14:30 09.09.2016 | מזמן לא פישלו ככה בסוני מזמן לא פישלו ככה בסוני (אורח)

    זו הייתה השקת המוצר הכי יבשה בהיסטוריה , כשהם חשפו את זה הם ציפו לכפיים - בפועל בחדר הייתה שתיקה מביכה.
    כל האירוע כולו היה בהילוך נמוך כיוון שסוני יודעים שהם לא יתחרו עם SCORPIO . זאת הסיבה גם שהם לא דיברו בכלל על הרכיבים של הקונסולה, כי זה להודות שהיא חלשה יותר.

  4. 4

       | פורסם ע"י