הרשמה

צפו ב-11 דקות מתוך Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

הגרסה החדשה, שתגיע לראשונה ל-PS4, תכלול את כל תכני ה-DLC הקיימים עד כה

הסרטון שהוצג במהלך Gamescom הפך להיות זמין לכלל

אם גם אתם כמו כלל האוכלוסיה ולא יצא לכם לבקר ב-Gamescom, אל דאגה. לאט לאט חברות המשחקים משחררות את התכנים שהופיעו בתוך התערוכה. אחד הסרטונים שעשה את דרכו לקהל הרחב הוא סרטון באורך של 11 דקות המסביר על מה יחכה לנו במהדורת ה-PS4 של Rise of the Tomb Raider.

הסרטון של Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration מציב אותנו תחילה במשימת Thin Ice מהסיפור הראשי המקשרת אותנו להרחבה החדשה של המשחק - Blood Ties, שתציג בפניכם יותר שעה שלמה של גיימפליי בהם תצטרכו לבסס את מעמדכם בתור היורשים החוקיים לאחוזת קרופט.

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration יכלול את כל הרחבות ה-DLC הקיימות למשחק הכוללות את שני ההרחבות החדשות: Blood Ties - סיפור צד נוסף אשר מציב אותנו באחוזת קרופט ו-Lara's Nightmare, משחק הישרדות בו תצטרכו להדוף גלים אחרי גלים של זומבים צמאי דם. התכנים הללו יהיו גם זמינים לשחקנים אשר קנו את ה-Season Pass למשחק בגרסאותיו הישנות.

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration יהיה זמין לשחקני ה-PS4 החל מחודש אוקטובר, כשהתכנים החדשים יהיו זמינים גם להורדה בנפרד ל-PS4 ובעלי הפלטפורמות השונות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י