הרשמה

משחק הפלטפורמה Unit 4 מגיע בקרוב ל-Xbox One

מי לא אוהב פיקסלים, אקשן וטירוף מוחלט?

המשחק המסקרן מגיע ל-Xbox One

חברת Gamera Intercative מכריזה היום שהמשחק הראשון שלה: משחק אקשן-פלטפורמה בשם Unit 4 יגיע לקונסולת ה-Xbox One במהלך הרבעון הראשון של 2017. 

Unit 4 הוא תוצאה של שילוב של אקשן, פיקסלים וטירוף מוחלט אשר לוקח אותנו לגלקסיה רחוקה אשר מותקפת בידי כוחות הרשע. המטרה שלנו במשחק היא להוביל יחידה מיוחדת בשם Unit 4 הכוללת את Blue, Red, Green ו-Yellow בכדי לגלות מי הם כוחות הרשע ומהי התוכנית שלהם, ולהשיב פריטים קדושים שנגנבו ולהציל עולמות עתיקים מליפול לידי כוחות הרשע. 

המשחק יציג משחקיות דינמית מאוד המבוססת על הרעיון של משחקי פלטפורמה, ולכל דמות תהיה אפשרות לקפוץ ולזוז באמצעות הכוח המיוחד שלו וכך לעשות פעולות שונות ומגוונות שייסייעו בשדה הקרב. שלבי המשחק מלאים ביצורים מוזרים, אויבים חסרי רחמים, מלכודות רצחניות ואפילו פאזלים מבוססי תנועה. את Unit 4 נוכל לשחק גם במצב לשחקן יחיד וגם במצב קואופרטיבי עד 4 שחקנים, אולם יש נקודה חשובה במשחק- הוא לא כולל מערכת חיים לכן כל פגיעה עלולה להיות קטלנית ועלינו לתכנן את פעולותינו מראש. במהלך המשחק אנו נבלה בכוכבים, אסטרואידים, ירחים ותחנות חלל, ואפילו נוכל לעצב את ספינת החלל שלנו. בנוסף, תוך כדי המשחק יופיעו משימות קטנות יותר אותם נוכל להשלים בדרכינו למשימה העיקרית. 

"עבדנו קשה מאוד על Unit 4 כי אנחנו חושבים שבאמת יש לנו כאן משהו מיוחד ואנחנו בהחלט מאמינים שקהילת הגיימינג חיכתה למשחק מהסוג הזה, וזאת הסיבה שהשקענו כל כך הרבה אהבה במשחק", זה מה שאומר אלברטו בלי, מייסד Gamera Interactive. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י