הרשמה

בית א' מסתיים, בית ב' בפתח

לאחר יום המשחקים הראשון במסגרת טורניר מוקדמות הלאדר, יצאו לדרכם משחקיהן האחרונים של קבוצות בית א'. הרבה משחקים לא היו, אבל לפחות מהיחידי שהיה, נהנינו.

Myop Vs. diGnity (נכתב ע"י Niqusem)

קבוצות myop, שסיימה את יום המשחקים הראשון שלה, נפגשה למשחק ראש בראש נגד קבוצת diGnity, גם היא לא הפסידה משחק משלושת משחקיה.

המשחק החל בסיבוב הסכינים, כאשר קבוצת diGnity מצליחה לזכות בו ובוחרת להתחיל בצד ה-CT. המשחק נפתח בקצב מהיר ובשליטה מוחלטת של diGnity ברוב אזורי המפה, והקבוצה ניצחה את שני הסיבובים הראשונים.

קבוצת myop מחליטים לצאת מפורמט ה-eco כבר בסיבוב השלישי, והיכולת הקבוצתית והאישית של שחקניה השיגו את המטרה והצליחו לקחת את הסיבוב, מכאן והילך הכול היה פתוח בפניהם.

המחצית הראשונה נגמרה בתוצאה 10-5 לקבוצת myop שהראתה שליטה מוחלטת במפה, ויחד עם עבודת הצוות הנהדרת השיגה סיבובים חשובים. קבוצת diGnity לא נשברו, הצליחו לנצח שמונה סיבובים, אך זה לא הספיק לה מול myop המאומנים והחזקים והמשחק נגמר בתוצאה 16-13 לטובת myop.

הרכבי הקבוצות:

myop: Gorga, Aqura, brand, oreh, xanthus

diGnty: dilen, Horrible, scathing, Chase, zed

שאר משחקי הבית, שתוכננו להתקיים אתמול, לא התרחשו מכיוון שקבוצת Turbolance לא טרחו להופיע לאף משחק שנקבע בשבילם, קבוצות בית א' זכו בניצחונות טכניים.

עם סיום משחקי בית א', נקבעו העולות לשלב הבא במוקדמות טורניר הלאדר. קבוצות myop ו-diGnity שהפגינו יכולת מעולה לאורך כל משחקיהן התקדמו לשלב הבא.

לצפייה ברשימת הבתים, לחץ כאן

בכדי לצפות ברשימת הקבוצות וההרכבים, לחץ כאן

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י