הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של Bethesda מ-E3

החברה חשפה את Quake ופרויקט חדש מבית היוצר של Dishonored

מה מחכה לנו השנה מצידה של Bethesda?

למרות שהיה נראה כי Bethesda כבר הוציאה את המשחקים החמים ביותר שלה השנה כששיחררה את Fallout 4 ו-Doom, מסיבת העיתונאים שלה השנה ב-E3 הצליחה להשאיר חותם לא רע בכלל. החברה חשפה את Quake Champions יחד עם משחק חדש הנקרא Prey. אז מה היה לנו במסיבת העיתונאים של Bethesda?

The Elder Scrolls Legends

לאחר שנעלם לתקופה מסוימת, אנחנו סוף סוף זוכים להצצה לגיטימית למשחק הקלפים החדש של Bethesda. המשחק החדש קיבל סרטון גיימפליי יחד עם סרטון המסביר על מצב הסיפור של The Elder Scrolls Legends. מפתחי המשחק הבטיחו כי המשחק יהיה שונה ממשחקי קלפים אחרים, אך יהיה נגיש וידאג לספק אתגר לשחקנים מנוסים וחדשים יחדיו. המשחק כרגע נמצא בשלבי בטא סגורה.

Dishonored 2

אחד ממשחקי ההתגנבות המצויינים של השנים האחרונות, Dishonored, סוף סוף מקבל הצצה אמיתית אל המשחק החדש בסדרה. Arkane Studios, המפתחת את המשחק החדש בסדרה, חשפה סרטוני גיימפליי המסבירים על עלילת המשחק. ב-Dishonored 2 תוכלו לבחור בין קורבו, הדמות הראשית מהמשחק הראשון, לבין אמילי, הילדה הקטנה שאותה קורבו הציל שהפכה להיות השולטת בממלכה. הדמויות השונות יהנו מקווי עלילה שונים יחד עם כוחות מיוחדים לכל אחת מהן.

Quake Champions

כאילו שלא ידעתם שזה יקרה. id Software חשפה כי היא עובדת בימים אלה על משחק חדש בסדרת משחקי היריות המפורסת, Quake. המשחק החדש אשר יקרא Quake Champions יהיה משחק Arena Shooter שידבוק לשורשי הסדרה המקורית כשהוא יאפשר לנו להתמודד בקרבות מהירים על מפות רבות מפלסים וכלי נשק מגוונים. בנוסף החברה הודיעה כי היא תכננת לדחוף את Quake Champions גם בגזרת הספורט האלקטרוני ותחשוף פרטים נוספים על הטורנירים הקרבים כבר ב-QuakeCon.

Prey

נראה כי העבודה על Dishonored 2 לא תקעה את Arkane Studios במקום, כשהחברה חשפה כי היא עובדת בימים אלה על משחק חדש הנקרא Prey. המשחק החדש של הסטודיו יכניס אותנו לנעליו של מדען בתחנת חלל הנקרא מורגן, אשר נאלץ לחזור כל פעם על אותו היום, כחלק ממזימה אכזרית של חייזרים. על מורגן להבין איך הוא יכול להתמודד מול האיום החדש ולרסק אותו. הטריילר של המשחק מציג גרפיקה יפה במיוחד ונראה כי ילווה עם סיפור מותח.

הרחבות חדשות ל-Fallout 4

Fallout 4 אולי כבר נהנה ממודים על הקונסולות וממספר הרחבות, אך נראה כי Bethesda לא מתכננת לעצור כאן. החברה הודיעה כי היא עובדת על שתי הרחבות חדשות למשחק, כשההרחבה החדשה תוסיף משימות חדשות בהן תצטרכו לחקור את המפעל של Nuka-Cola. ההרחבה הנוספת תאפשר לכם כספת משלכם ולהתנסות עם אורח החיים של התושבים בה.

Skyrim זוכה לשדרוג

משחק התפקידים המצליח Skyrim יהיה זמין לראשונה לקונסולות ה-Xbox One וה-PS4, כששחקנים יוכלו להנות לראשונה ממודים שהיו זמינים עד כה לשחקני ה-PC. בנוסף המשחק יתהדר בגרפיקה וטקסטורות מחודשות שיבליטו את העולם של Skyrim. למרות ההכרזה על הגרסה החדשה, לא ניתנו פרטים אם היא תכלול את ההרחבות של המשחק. 

כדי לראות מה יהיה חדש ב-Skyrim: Special Edition, תצטרכו לקפוץ ל3:16.

מעבר לכך החברה חשפה כי היא עובדת ע עדכונים נוספים בשביל קהילת Doom יחד עם הרחבה חדשה ל-The Elder Scrolls Online התתמקד ב-Dark Brotherhood.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י