הרשמה

לוולברין היה יכול להיות תפקיד הרבה יותר גדול באקס מן: אפוקליפסה

אז למה בסוף לא היה לו?

ג'ניפר לורנס צריכה את זמן המסך שלה

מסתבר שבשלבים הראשונים של כתיבת התסריט וולברין היה צריך להופיע יותר בסרט. מי שראה את הסרט יודע טוב מאוד שהתפקיד של וולברין היה מאוד קטן עד לרמה שאני הייתי אפילו קורא לו תפקיד אורח. אז מה בעצם קרה שם? כנראה שחלקו של וולברין בסרט צומצם לטובת יותר סצנות עם מיסטיק שמגולמת על ידי ג'ניפר לורנס (Jennifer Lawrence). ההימור שלי שמדובר רק בשיקולים כלכליים, אין ספק שבסופו של דבר לורנס היא גורם מרכזי שמביא אנשים לקולנוע.

סימון קינבלג (Simon Kinberg), המפיק והכותב של אקסמן, אמר לאתר Cinema Blend את הדברים הבאים: " הייתה גרסה שהוא (וולברין) היה צריך לבוא באמצע הסרט ולהיות עמוד התווך לילדים האלו ולהפוך להיות המנהיג שלהם". מעניין מאוד, נשמע בדיוק כמו מה שמיסטיק עשתה באמצע הסרט.

אקסמן: אפוקליפסה מוקרן עכשיו בקולנוע ואתם יכולים לקרוא את הביקורת שלנו עליו כאן או לראות את הביקורת ווידאו שלנו בקטע הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:33 01.06.2016 | אלון אלון (אורח)

    "אין ספק שבסופו של דבר לורנס היא גורם מרכזי שמביא אנשים לקולנוע."
    מה?!?!? אני די בטוח שאנשים באים לראות את יו ג'קמן בתור וולברין מאשר את מיסטיק.

  2. 2

    19:19 01.06.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    מסכים עם "אלון" - וולברין היא דמות מאוד מאוד דומיננטית בסרטי האקסמן וזו הסיבה שעשו לו סרטי ספין אוף סבירים ככה ככה. ג' ניפר לורנס שחקנית מדהימה שמושכת אחריה קהל גדול בשנים האחרונות (בעיקר נשים?) אבל אני לא חושב שהיא גורם מרכזי להבאת אנשים לסרטי האקסמן. אם מסתכלים על הרווחים של FIRST CLASS מול הרווחים של FUTURE PAST רואים שהשני היה יותר רווחי מהראשון ובעצם גם היה הסרט הכי רווחי בסדרה. אני לא יכול להגיד שוולברין הוא הסיבה היחידה אבל אולי הוא סיבה מרכזית.

  3. 3

       | פורסם ע"י