הרשמה

קהילת GTA V רוצה הרחבה שממוקדת על אופנועים

האופנוענים מרגישים מעט מקופחים

קהילת GTA V רוצה יותר אופנועים על הכביש

ההרחבה למשחק הקודם בסדרת GTA IV-GTA שנקראה The Lost and Dammed התמקדה בעיקר באופנועים ובכנופיות אופנועים וזכתה לאהדה גדול מקהילת השחקנים, אך ניראה ש-Rockstar הזניחו מעט את חובבי האופנועים ב-GTA V ולא סיפקו להם מספיק תוכן לשחק בו ועכשיו הקהילה מבקשת תוכן לאוהבי האופנועים מ-Rockstar.

סירטון שעלה ליוטיוב מציג איך כל קהילת השחקנים ב-GTA V קיבלה הרחבה אחת או יותר שנותנת לה תוכן שמייחד אותה, לדוגמא שחקנים שמשתייכים לכנופיות ''צבאיות'' קיבלו את ההרחבות Heist,Flight School. שחקנים בכנופיות בסגנון מאפיה קיבלו את ההרחבות Valentine's Day, Executive and other Criminals שהוסיפו נשקים, רכבים ובגדים שתואמים לסגנון הייחודי של אותה הכנופיה.

בעוד שכל כנופיה בעל סגנון מסוים קיבלה הרחבה שמיועדת לה, שחקנים שמשתייכים לכנופיות בייקרים (אופנוענים) לא קיבלו אף הרחבה שנותנת להם תוכן ייחודי. הסירטון מסכם את כל מה שצריך להיות בהרחבה שממוקדת על אופנוענים: בגדים, אופנועים, מקומות בילוי, שידרוג אופנועים ועוד. קצת לפני עליית הסירטון עלתה עצומה לרשת שרוצה למשוך את תשומת ליבה של Rockstar על מנת לקדם את הרעיון של הרחבה סביב אופנוענים. עד כה חתמו על העצומה מעל 3,000 אנשים כאשר הכמות גדלה בכל זמן.

מה אתם חושבים על הרעיון של הרחבת אופנוענים, האם הייתם רוצים לראות הרחבה כזאת מגיעה ל-GTA Online? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י