משחק ה-MMORPG לא הצליח כמתוכנן והעובדים משלמים את המחיר
כולנו יודעים ששוק הגיימינג הוא תחרותי ואכזרי במיוחד, וזה עוד יותר נכון לשוק משחקי הרשת. השבוע, המפתחת Carbine הודיעה בפורום הרשמי כי היא נאלצה לפטר כחצי מעובדיה כחלק מ"התארגנות מחודשת" והסתכלות קדימה. המפתחת תתמקד בעדכונים והאחזקה של Wildstar בארה"ב ואירופה, ולשחקנים יש סיבה לדאגה במה שנוגע לתמיכה לטווח הרחוק, הרחבות תוכן וכו'.
נראה כי הסיבה לפיטורים נעוצה בין היתר הנסיון הכושל של Carbine להשיק את Wildstar בסין, ובנתוני המכירות הפושרים מאז ההשקה ב-2014. כזכור, Wildstar היה בין משחקי ה-MMORPG האחרונים שהעזו לבקש תשלום חודשי כדי לשחק, זאת בזמן שרוב המשחקים בשוק כבר אימצו בהצלחה את המודל החינמי. עד ש-Carbine השכילה לאמץ את המודל החינמי, המשחק כבר איבד מהמשיכה וההייפ שהיו לו בתקופת ההשקה הראשונית והתוצאות לפנינו.
בחודש שעבר, Wildstar הגיע רשמית ל-Steam כחלק מהרחבת תוכן משמעותית אך נראה שגם המהלך הזה לא הספיק כדי להציל את המפתחת מגל הפיטורים.
יצא לכם לשחק ב-Wildstar לאחרונה? מה אתם חושבים על המשחק ביחס למתחרים שלו בשוק?
תגובות
1
| פורסם ע"י