הרשמה

Activision רכשה את המפיצה של Candy Crush

ענקית המובייל תעזור ל-Activision Blizzard לפנות לשוק הקז'ואל

הרכישה של 5.9 מליארד דולר תדחוף את Activision Blizzard להשתלטות מהירה על שוק המובייל

היום נחשף בהודעת עיתונות ב-Business Wire כי מפיצת הענק Activision Blizzard רכשה ב-5.9 מליארד דולר את ענקית המובייל King: החברה שהפכה את המיקרו-רכישות לאומנות ויצרה את אחד ממשחקי המובייל המצליחים בכל הזמנים - Candy Crush Saga. חברת King תשב תחת חברת אחזקות של Activision ותעזור לה להיכנס לשוק המובייל.

Activision Blizzard נחשבת כיום לחברת הבידור האינטראקטיבי הרווחית ביותר בעולם, אך רוב הרווחים שלה מגיעים כיום מהפלטפורמות הביתיות - קונסולות ומחשבים אישיים. שוק משחקי המובייל הפך לרווחי במיוחד בשנים האחרונות וזאת בזכות עלויות פיתוח זולות יחסית (בייחוד מול משחקי AAA) ושיווק נכון לצד מודל מיקרו-רכישות ממכר אך הוגן. King מתמחה בפרקטיקה הזו והמשמעות היא שבקרוב אנו עשויים לראות משחקי Blizzard נוספים למובייל (לצד Hearthstone המצליח) ואפילו גרסת מובייל של Call of Duty.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:00 04.11.2015 | sagimi sagimi

    "אך הוגן" ?
    התכוונת לתעשייה שמגלגלת כסף מאחוז אחד של הלקוחות שלה, ניצול של אנשים שלא מבנים מהחיים שלהם
    ומנגנונים שהופכים אותך לעבד כמו הגבלת זמן משחק

  2. 2

    15:09 05.11.2015 | אור מנטש אור מנטש

    ועדיין, הרוב המכריע של השחקנים משחקים לגמרי בחינם ונהנים מכל רגע. נכון, תמיד יש קטעים מסריחים כמו זה שהמשחק מכריח אותך לחפור לאנשים בפייסבוק כדי לקבל עוד נסיונות, אבל האם קאנדי קראש פחות הוגן משמעותית מ-Hearthstone? לא בטוח.

  3. 3

       | פורסם ע"י