הרשמה

האם קיים פרק סודי בתוך Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?

מפיק המשחק השאיר רמזים והאינטרנט משתגע בחיפושים

המפיק של MGS V עונה למעריצים על הסודות של המשחק

מאז ההשקה של Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, מעריצים מרחבי העולם לא מפסיקים לחפש אחר רמזים לסודות המוחבאים בתוך המשחק. חלק מהאנשים שהיו בצוות הפיתוח של המשחק כבר אמרו למעריצים ללכת לחפש תוכן סודי בעוד אנשים אחרים מהצוות שומרים על דממת אלחוט בנושא.

העובדה שחלק מאנשי הפיתוח של המשחק מדברים על סודות הנמצאים בתוך המשחק, גרמה ללא מעט אנשים לשאול את המפיק של המשחק, קן-איצ'ירו אימאזומי (Ken-Ichiro Imazumi) בטוויטר האם הוא יודע או יכול לפחות לרמוז לאותם מעריצים איפה לחפש. התשובות שלו שהחלו ב: "אין תגובה" ועברו אח"כ ל: "אני לא יכול לספר", רק המשיכו להסעיר את הרשת.

אחת ההשערות החזקות ביותר שעלו ב-Reddit, היא שהחברה בחרה להוציא את הגרסה למחשב באיחור של שבועיים, לא בגלל שהמשחק לא היה מוכן, אלא בגלל הרצון של המפתחים לסגור את כל הקצוות הפתוחים הנוגעים לקודים לא מוסברים במשחק. דבר זה גרם ללא מעט אנשים לחשוב שיש פרק סודי שעל פי בדיקה של אותם אנשים, נקרא Peace. המשחק יצא בסוף למחשב באותו תאריך של הקונסולות ולא באיחור.

השערה נוספת אומרת שאם אנשים יצליחו לנקות את כל הנשק הגרעיני מהמשחק, יופעל סרטון שידבר על כך שהעולם נוקה מנשק גרעיני.

מה אתם חושבים, האם נמצא משהו ב-Metal Gear Solid V: The Phantom Pain בעתיד, או ששוב מדובר בתכסיסים מתוחכמים של קוז'ימה וחבריו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:43 05.10.2015 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    זה ידוע שבגלל תאריך ההשקה נעלם המון תוכן מהמשחק שכנראה יהפוך ל dlc למשל כבר מצאו בקבצי המשחק משימה מספר 51 ממלכת הזבובים וגם חלקים מפרק 3

  2. 2

       | פורסם ע"י