הרשמה

אף אחד לא אהב את הסרט של ה-BBC על GTA

הסיפור על מאבק משפטי ארוך שנים שילווה את הסדרה עד היום. מה כבר יכול להשתבש?

רשת BBC שידרה אתמול סרט על הפיתוח של GTA המקורי בשנות ה-90. הוא לא התקבל בעין ביפה

למה המפתחת Rockstar קראה לסרט של GTA "גיבוב רנדומלי של שטויות"? כדי לענות על התשובה הזו, נצטרך לחזור קצת אחורה. אתמול שודר הסרט Game Changers בכיכובו של דניאל רדקליף ("הארי פוטר"), העוסק בשתי דמויות על רקע הפיתוח של Grand Theft Auto בשנת 1996: עורך הדין ג'ק תומפסון שניסה למנוע את השקת המשחק, ומולו דן האוזר מ-Rockstar שמנסה להוציא את המשחק בכל מחיר. על הנייר, הסרט הזה אמור להיות חלומו של כל גיימר - סוף סוף תיאור מדוייק ולעניין של אחד המשחקים הכי מצליחים ושנויים במחלוקת בהיסטוריה של הגיימינג. אולם, התוצאה היתה מאכזבת בלשון המעטה.

מסתבר שאף אחד מהצדדים לא ממש עזר ליוצרי הסרט - לא עורן הדין תומפסון (שמאז נשלל רשיונו) ולא צוות הפיתוח הותיק של Rockstar, והתוצאה היתה תיאור מאוד לא-מייצג של מאבק בין המון גורמים עם המון רבדים שקוזז למריבה קטנונית בין מפתח משחקים לעורך דין. התוצאה היתה כל כך גרועה ש-Rockstar השוותה את הסרט לתוכניות ילדים והתייחסה אליו כגיבוב מוחלט של שטויות רנדומליות. גם המפתחים הותיקים של Rockstar התגייסו בטוויטר כדי ללכלך על הסרט - בעיקר על העובדה שהוא לא מזכיר בשום דרך או צורה את צוות הפיתוח שעבד על המשחק והסיפור האמיתי שעומד מאחורי הפיתוח עצמו. סטיב האמונד, עוד אחד מותיקי Rockstar, פירסם תמונה נוסטלגית כדי להוכיח שהצוות לבש בגדים רגילים ולא חולצות ממותגות של Rockstar, והציע לספר את הסיפור על GTA במקום את הסיפור מסביב ל-GTA.

ובינתיים בעולם שבו GTA V הוא עדיין אחד מהמשחקים הכי טובים בסביבה, מצב האונליין קיבל את הרחבת ה-Free Mode המאפשרת לשחקנים להיכנס לעולם אחד ולבצע מגוון של פעילויות מפתיעות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י