הרשמה

פונקציית "ביטול שליחה" מגיעה ל-Gmail

איפה היית כל השנים האלה??

אחרי יותר מ-10 שנים של פעילות, שירות הדואר Gmail הכריז על הפיצ'ר הכי מהפכני מאז תיבת הספאם: האפשרות לבטל מייל שכבר נשלח

מכירים את הרגע הזה שאתם עובדים דקות שלמות על מייל ואז שולחים אותו לאיש הקשר הלא נכון? אנשים, חברות, תאגידים שלמים נפלו על מייל אחד שהגיע לאדם הלא נכון. בשביל זה יש לנו את גוגל, שהיום מביאה את אחד הפיצ'רים המהפכניים ביותר לשירות ה-Gmail המפורסם שלה. מהיום, במידה ונשלח מייל ונרצה לבטל את השליחה, לחיצה פשוטה תמנע מהמייל להגיע לנמען. 

הפיצ'ר זמין בנתיים אך ורק לגרסה האינטרנטית של Gmail ועל מנת להפעיל אותו, עקבו אחר השלבים הבאים: ראשית, היכנסו לחשבון ה-Gmail שלכם ולאחר מכן לחצו על גלגל ההגדרות מצד שמאל ולחצו הגדרות (תלוי בשפה). לאחר שוידאתם שאתם יושבים על הלשונית כללי (General), גללו מעט למטה עד שתראו את אופציית "בטל את שלח" (Undo Send) ווודאו שסימנתם את התיבה. שימו לב שלצד התיבה מופיע הכיתוב "זמן לביטול השליחה"- זהו הזמן שבו אופציית ביטול השליחה תהיה זמינה עבורכם, לאחר מכן לא תוכלו לבטל את השליחה לכן הגדירו את הזמן המתאים לכם. בפועל, מה שקורה זה שלאחר לחיצה על "שליחה", המערכת תמתין עם שליחת המייל כדי לתת לכם זמן להתחרט. ברגע שהמייל הגיע לתיבת הנמען - אין שום דרך למחוק אותו.

נכון להיום, הפיצ'ר המדובר לא זמין עבור אפליקציית Gmail באייפון או באנדרואיד, אבל כפי הנראה זה יגיע בקרוב. אם אתם מרגישים שאתם חייבים את הפיצ'ר הזה בסמארטפון שלכם, תוכלו לקבל אותו דרך אפליקציה נוספת מבית Gmail - אפליקציית Inbox.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:56 25.06.2015 | אבינר אבינר

    אחלה

  2. 2

       | פורסם ע"י