הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של מאי

והפעם - ליין אפ מהיר ועצבני

הנה נגמר לו חודש אפריל, וחודש חדש עומד להתחיל - סיבה מצויינת להתחבר ל-Xbox Live Gold וליהנות מעוד משחקים חינמיים! בניגוד לחודש אפריל הפעם לא נקבל כפול משחקים אבל כן נהנה מליין-אפ לא רע בכלל לשתי הקונסולות של מיקרוסופט.

Xbox 360
 

Mafia II

בין ה-1 ל-15 למאי תוכלו להוריד בחינם את Mafia II - אחד ממשחקי הפשע הטובים ביותר שיצאו לדור הקונסולות הקודם. Mafia II שם אותנו בנעליו של מהגר איטלקי שנשאב יותר ויותר עמוק אל עולם הפשע המחתרתי שלפני מלחמת העולם השניה. אין הרבה משחקי עולם-פתוח המתרחשים בתקופה כל כך מוקדמת, ו-Mafia II עושה זאת מצוין.

F1 2013

אם נמאס לכם מלנהוג במכוניות של שנות ה-30, בין ה-16 למאי ועד סוף החודש תוכלו להוריד את F1 2013 - משחק מירוצים בקצב מהיר במיוחד עם כל הרכבים, הנהגים והמסלולים מעולם הפורמולה 1. המשחק כולל גם DLC ותוספות מתור הזהב של הז'אנר בשנות ה-80. הורדה חובה לכל מי שאוהב מהירות!

Xbox One
 

Castlestorm: Definitive Edition

לאורך כל החודש תוכלו להוריד על ה-Xbox One את Castlestorm - משחק אסטרטגיה חוצה-ז'אנרים המשלב בין יצירה וניהול יחידות לוחמות, הפצצות ארטילריות על האויב בסגנון Worms, בניית טירות ואפילו לחישת קסמים עוצמתיים! גרסאת ה-Definitive כוללת את שתי ההרחבות שיצאו למשחק.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של מיקרוסופט לחודש מאי? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י