הרשמה

סוני ומייקרוסופט הולכות בעקבות נינטנדו?

מאת: AuraHealing

ככל הנראה, ההצלחה המסחררת של קונסולת ה-Wii תעזור גם לצרכנים, ולא רק לנינטנדו עצמה, משום שהתופעה תוביל למחירים נמוכים לקונסולות הבאות. בעוד סוני ומיקרוסופט מוכרות כל קונסולה שלהן בהפסד, נינטנדו מכרה כל Wii ברווח ובנוסף לכל גם מכרה יותר משתיהן.

צבירת פופולאריות בקרב הקהל הרחב, עם מבחר משחקים שפונים לכל אחד ואחד, אינו דבר שניתן לזלזל בו כאשר חברה מעוניינת להיות מספר אחת בדור הבא של הקונסולות.

בזמן שסוני היתה עסוקה בלהילחם ב-HD-DVD של טושיבה, ובזמן שמיקרוסופט התמקדה בחומרה חזקה עד עלות עשן, נינטנדו החליטה לחדש מעבר לגרפיקה וההימור השתלם לה. כאשר מיקרוסופט מכרה את ה-Xbox 360 לראשונה, היא מכרה אותו בהפסד מוערך של 125$. אצל סוני המצב לא יותר טוב, משום שכבר ביום הראשון סוני מכרה את הPS3 בהפסד של כ-240$. לעומתן, נינטנדו מעולם לא הפסידה ממכירת ה-Wii, אלא תמיד הרוויחה.

האנליסט בילי פידגיון מסביר שעל מנת שהחברות לא תמכורנה את הקונסולות בהפסד, עליהן לבחור אם הן רוצות למכור את הקונסולות שלהן במחיר יותר גבוה (דמיינו לשלם 900$ על PS3 או 550$ על Xbox360), או להשתמש בטכנולוגיה שאינה הכי מתקדמת בשוק.

נינטנדו הוכיחה לנו עם ה-Wii איזו דרך היא הרוע במיעוטו. "אני חושב שהתוצאות של הדור הנוכחי של הקונסולות ישפיעו בצורה ניכרת על הדור הבא, כך שניתן יהיה לצפות למחירים זולים יותר לקונסולות", מסביר פידגיון, "זה ייתכן בהחלט שהPS3 תהיה הקונסולה האחרונה שנראה עם שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר".

בוא לדון על כך בת'רד המיוחד.

הערת העורך: רק כדי לא להרים ידיעה חד צדדית לגמרי- סוני ומיקרוסופט תכננו למכור בהפסד בתחילת מעגל החיים של הקונסולות שלהן, זה משהו שנאמר בצורה די ברורה בתחילת הדרך. זה הרבה עניין של אסטרטגיה והימור של שנים קדימה, שאנחנו עדיין לא יודעים אם ישתלם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י