הרשמה

האם משחקי Batman Arkham מקבלים חידוש?

שמועה חדשה אומרת שכן

אחרי שכבר דיברנו היום על החידוש של Devil May Cry 4 ועל החידוש של משחקי Borderlands, היום התגלה כי סדרת משחקים נוספת כנראה תקבל גם היא את טיפול ה-Remaster. הסדרה הזו היא לא אחרת מאשרת Batman Arkham, שהביאה איתה עד כה שני משחקים מצוינים (Asylum ו-City) ועוד משחק בינוני (Origins שלא פותח על ידי Rocksteady). לפי מידע שהגיע לאתר Videogamer, משחקי City ו-Asylum יושקו מחדש על ה-Xbox One וה-PS4 בהמשך השנה, כנראה בדיסק אחד שיכלול את שני המשחקים. המידע הגיע ממקור לא מזוהה של האתר, אך דיווחים אחרים על אותה חבילה הגיעו במקביל מאתר IGN האיטלקי.

כידוע, המשחק המצופה ביותר של באטמן כרגע הוא Batman Arkham Knight, שצפוי לחתום את סדרת Arkham עם הכותר האיכותי והמושקע ביותר עד כה. מוקדם יותר היום גילינו כי Arkham Knight נדחה בשלושה שבועות, אך כרגע נראה שהוא יגיע קודם (בחודש יוני) ורק לקראת סוף השנה (נובמבר-צמבר) תגיע ההשקה המחודשת של הכותרים הקלאסיים.

במקרה הזה אפשר להגיד בשקט שיש סיבה לגרסה החידוש - בין גרסאות הקונסולות לגרסת המחשב של Arkham City ו-Arkham Asylum היה פער עצום, כאשר שחקני המחשב נהנו ממשחק מרשים וחלק בהרבה מזה של שחקני הקונסולות. אז מתי כל זה יקרה? כרגע הכל עדיין בגדר שמועות, אבל צפו להכרזה הרשמית בחודש הקרוב עם השקה מתוכננת לחורף 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י