הרשמה

Valve מכריזים על מנוע Source 2 ועוד

ומה לגבי ההכרזה של Half Life 3?

חברת Valve פתחה אתמול את כנס המפתחים GDC 2015 בסערה עם שורה של הכרזות... אף אחת מהן לא היתה קשורה בשום צורה ל-Half Life 3, אבל כן דיברו על המנוע שאולי יריץ את Half Life 3... מתישהו... בעתיד...

מנוע ה-Source 2 צפוי להחליף את קודמו, מנוע Source אותו אפשר לראות במשחקים כמו Half Life 2, Team Fortress 2, Portal 2 ועוד. הגרסה החדשה של Source צפויה להביא איתה שורה של משחקים חדשים או לכל הפחות חידושים גרפיים לכותרים כמו Team Fortress, Counter Strike ו-Portal. בכל הנוגע לשימוש במנוע, Valve מיישרת קו עם מנועי Unreal 4 ו-Unity 5 ותציע את Source 2 בחינם, כאשר כל אחד יכול להוריד את כלי הפיתוח והלימוד ואילו התשלום מגיע בצורת אחוזים מהרווחים לאחר ההשקה המלאה.

בנוסף, Valve הכריזה כי קונסולות ה-Steam Machines יתחילו להגיע למדפים החל מנובמבר הקרוב. לפי ההצהרה, המחירים יהיו בקו אחד עם אלה של הקונסולות הביתיות (Xbox One ו-PS4 במחיר של 400$-500$) אך יספקו ביצועים גבוהים יותר. ואם תחליטו ללכת על Steam Machine או סתם מחשב שולחני עוצמתי במיוחד, סטרימר ה-Steam Link יעזור לכם להביא את חווית ה-Steam לכל טלויזיה בבית על פני הרשת הביתית. ה-Steam Link יעלה 50$ ויימכר ביחד עם Steam Controller עבור 50$ נוספים.

לבסוף, Valve דיברה על טכנולוגיית המציאות המדומה שהיא מפתחת, עם דגש על טכנולוגיית "Lighthous" המאפשרת תיחום של מרחב מסויים, כמו חדר בבית, ואותו חדר הופך בעצם לחלק מהמרחב הוירטואלי. כל צעד שניקח בתוך החדר יתבטא גם במה שאנחנו רואים ושומעים במשקפיים תומכות SteamVR (כמו משקפי ה-RE Vive של HTC).

מה דעתכם על ההיצע החדש של Valve? האם לדעתכם יש גם משחקים שנמצאים בפיתוח או שהחברה מתמקדת כרגע רק בחומרה וטכנולוגיות חדשות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:20 04.03.2015 | Or.A Or.A

    HL3 CONFIRMED!

  2. 2

       | פורסם ע"י