הרשמה

"מהיר ועצבני" מגיע ל-Forza Horizon 2

הרחבה עצמאית שתעבוד גם ללא המשחק המקורי!

Forza Horizon 2 הוא אחד מכותרי המירוצים הכי טובים ומהנים בסביבה, בין היתר בגלל הגישה הקלילה שלו: "הכי חשוב זה שתיהנו מהנהיגה". בקרוב אנו הולכים לקבל הרחבה שתהפוך את המשחק לקצת יותר אינטנסיבי עם הרחבה לכבוד הסרט "מהיר ועצבני 7". מה שיפה בהרחבה Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious, זה שאתם לא צריכים את המשחק המקורי כדי לשחק בה! בתור הרחבה עצמאית (Standalone) תוכלו לרכוש ולשחק בה בנפרד.

ואם זה עדיין לא נשמע מספיק טוב, חכו לזה! ההרחבה תהיה זמינה ללא תשלום לתקופה מוגבלת של שבועיים. החל מה-27 במרץ ועד ל 10 באפריל 2015, שחקנים יכולים להוריד את ההרחבה ל- Xbox One או Xbox 360 ללא תשלום. אחרי ה-10 באפריל ההרחבה תהיה כרוכה בתשלום, אבל שחקנים שהורידו אותה בחינם בחלון השבועיים יוכלו להמשיך לשחק ללא הגבלה. לא הוזכר אם הפינוק הזה יהיה זמין לכל השחקנים, או רק לבעלי מנוי Xbox Live Gold.

ב-Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious, שחקנים יגויסו על ידי המכונאי המומחה של "מהיר ועצבני" טאג 'פרקר, המדובב  על ידי כריס ברידג'ס ("Ludacris"), על מנת להשיג מכוניות למשימה הגדולה הבאה של צוות "מהיר ועצבני". שחקנים יקחו חלק בסדרה של אתגרים ויוכלו להשיג מכוניות בלעדיות לאוסף מתוך הסרט. הסרט "מהיר ועצבני 7", אגב, יגיע לאקרנים בדיוק בתקופת ההשקה של ההרחבה, ב3 לאפריל.

Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious יושק ב-27 למרץ בלעדית עבור ה-Xbox One וה-Xbox 360, ויוצע בחינם במהלך השבועיים הראשונים להשקה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י