הרשמה

Team LDLC כבשו את תחרות ה-MLG X Games 2015

יש הרבה מה ללמוד מהטובים ביותר ב-CS:GO

טורניר ה-MLG X Games 2015 שהתקיים השבוע באספן, אסף את מיטב שחקני ה-Counter Strike: Global Offensive מרחבי העולם והציב אותם לקרב על פרס ראשון של 25,000$. לאחר ששלבי ההעפלה נגמרו, טורניר ה-CS:GO של ה-X Games באספן התחיל להתחמם.

המפגש הראשון של הטורניר הציג את Ninjas In Pyjamas(שוודיה) שפגשו את היריבים המקומיים שלהם fnatic(שוודיה). NiP לא התרגשו מהמפגש המקומי וניצחו את Fnatic 2-1.

במשחק השני נפגשו Team LDLC(צרפת) ו-Team Diginats.CS(דנמרק). הדנים נתנו קרב וכמעט הפכו את המשחק לניצחון, אבל הרצף הטוב והנחישות של LDLC הכריעו את המשחק 2-1 לטובת הצרפתים.

שתי הקבוצות המפסידות נפגשו לקרב על המקום השלישי שישלשל לכיס הקבוצה 7,500$. Team Dignats הדנים המשיכו עם אותה רוח קרב מהמשחק בו הודחו בסוף וניצחו בקלילות את fanatic. הקבוצה השוודית קיבלה את המקום הרביעי והכניסה לעצמה 5,000$.

לאחר הניצחונות בשלבים הקודמים, Team LDLC ו-NiP נפגשו לקרב על המקום הראשון. המפה הראשונה הייתה de_dust2 ואף היה נראה כי הקבוצה הצרפתית תקח את הסיבוב הראשון במהירות, אך F0rest מ-NiP תפס את המושכות והכניס את השוודים בחזרה למשחק. למרות החזרה החזקה של השוודים, הקבוצה הצרפתית הגבירה הילוך ולבסוף ניצחה את הסיבוב הראשון 16-11.

בסיבוב השני, הקבוצות נלחמו במפת de_inferno. למרות שהצרפתים בחרו את המפה הזו, הקבוצה השוודית הראתה עליונות וכיסחה את הקבוצה הצרפתית - נצחון חלק ל-Ninjas in Pyjamas.

הקרב האחרון התרחש במפת de_cobblestone. המשחק הראשון הלך לקבוצה השוודית שהצליחה לנצח 10 סיבובים בעוד הקבוצה הצרפתית ניצחה רק 5. לאחר מכן הקבוצה הצרפתית החלה להתאושש ולהוריד חיילי אויב בדיוק ויעילות. המומנטום הטוב שהקבוצה הצרפתית תפסה, הוביל אותה בסופו של דבר לנצח את הקבוצה השוודית ולקחת את המקום הראשון ואיתו את ה-25,000$. Ninjas in Pyjamas שהגיעה למקום השני לקחה 12,500$.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י