הרשמה

מהדורת ה-20 של ה-PS4 נמכרות ב-120 ש"ח בלונדון

בואו עם שלט של PSX, צאו עם PS4 במחיר גניבה

מהדורת 20 השנה של ה-PS4 הפכה בשבוע האחרון לאחד המוצרים המבוקשים ביותר על ידי גיימרים, בייחוד אלה עם חוש נוסטלגיה וזכרונות מימי ה-PSX. בסוף השבוע האחרון סוני הכריזה על המהדורה המיוחדת של ה-PS4, ואתמול דיווחנו שהיחידות שהוצעו למכירה דרך החנות של סוני נחטפו תוך זמן קצר. המהדורה יצאה עם 12,300 יחידות בלבד, אך לא כולן חולקו ונראה שסוני מתכננת עוד כמה וכמה אירועים בהם שחקנים יוכלו לתפוס לעצמם את הקונסולה הנחשקת והנדירה.

אם במקרה אתם בלונדון היום (10.12) או מכירים מישהו שם שחייב לכם טובה - הנה הזמן לקפוץ לחנות "Playstation 94" ברחוב Bethnal Green ולקנות את הקונסולה המיוחדות ב-19.94 פאונד בלבד, שהם כ-120 ש"ח. אולם, הקונסולות המוזלות לא יימכרו לכל אחד: תצטרכו להגיע לחנות עם בקר של PSX ועוד מזכרת מתקופת ההשקה של הפלייסטיישן הראשונה - זה יכול להיות פוסטר, פריט אספנות או קופסא של משחק. בנוסף תצטרכו להגיד את הססמא הסודית: "I crashed my bandicoot", מחווה ללהיט של התקופה Crash Bandicoot.

במקום יימכרו רק 94 (מבינים את המוטיב?) קונסולות במחיר המוזל, ובמהלך היומיים הקרובים (11-12.12) תוכלו לרכוש את המהדורה המוגבלת במחיר המלא של 399 פאונד (כ-2,400 ש"ח).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י