הרשמה

הסרט של Warcraft יגיע במרץ 2016

הכינו את החרבות, זה בדרך אלינו

נראה שהסרט שעולם הגיימינג לא מפסיק לדבר עליו כבר שנים מתקרב אלינו. אבל ייקח עוד זמן. הוכרז בכנס BlizzCon 2014 כי הסרט Warcraft יגיע לבתי הקולנוע בשנת 2016.

בפאנל שנערך בכנס, הבמאי של הסרט דאנקן ג'ונס (Duncan Jones) תיאר את הסרט בתור "אווטאר ושר הטבעות ביחד". כשנשאל בפאנל איך אפשר לעשות סרט מהעולם של וורקראפט, ענה: "זה כמו לעשות סרט טוב מ-Facebook על ידי מציאת סיפור טוב. בעולם של וורקראפט יש כל כך הרבה סיפורים שפשוט צריך למצוא את הנכון מבינהם. בסופו של דבר החלטנו לחזור להתחלה, לימים שבהם החלה היריבות בין האורקים לבני האדם".

בהמשך הפאנל, הוצגו השחקנים הראשיים שיקחו חלק בסרט:

את Lothar, האריה של Azeroth ומנהיג ה-Alliance משחק טראוויס פימל (Travis Fimmel) שמוכר לכולנו מהסדרה המשובחת "הויקינגים".

את Medivh, המכשף והמגן האחרון של Tirisfal ששייך ל-Alliance משחק בן פוסטר (Ben Foster) המוכר מהסרט "X-Men: The Last Stand".

את הדמות של Durotan, מנהיג שבט ה-Frostwolf ומנהיג ה-Horde בסרט משחק טובי קבל (Toby Kebbell) המוכר מהסרט "כוכב הקופים".

בנוסף לאלו שחקנים נוספים כמו רוב קזינסטי (Rob Kazinsky - מהסרט "Pacific Rim"), דומיניק קופר (Dominic Cooper - "קפטן אמריקה"), קלנסי בראון (Clancy Brown - "חומות של תקווה") ופאולה פאטון (Paula Patton - "משימה בלתי אפשרית 4") ייקחו חלק בסרט.

צפו עכשיו בפאנל המדובר. סביר להניח שבשנה הבא נתחיל לראות יותר טריילרים רשמיים מהסרט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י