הרשמה

הפיתוח של Mass Effect 4 מתרכז בגרסת המחשב האישי

Mass Effect 4 ללא ספק בדרך

בפאנל מפתחים שהועבר בשידור חי דרך Twitch בין הסטודיו האמריקאי לבין הסטודיו הקנדי של Bioware, הועלו מספר עובדות מעניינות לגבי סדרת Mass Effect.

נעשה סדר בדברים ונעדכן אתכם לגבי ההתרחשויות שנוגעות ככל הנראה, לחידוש הסדרה על גבי קונסולות הדור הבא.

בדיון מתגלגל שמתקיים באתר NeoGAF, אפשר להבין דרך תגובות של הריין פלין (Aaryn Flynn), מנכ"ל Bioware, כי ישנם התרחשויות שקשורות לחידוש המדובר. על יד אחת הוא עונה כי החברה אינה יכולה להרחיב כרגע בנושא ואילו ביד השנייה הוא מספר על אוסף הרצונות האישיים שלו ועל פידבקים מהמעריצים לגבי מה היו רוצים לראות בחידוש כזה על גבי קונסולות הדור הבא. אנחנו מדברים על 60 פריימים בשנייה, איכות של 1080P, כל חבילות התוכן ועוד.

רק הזמן יגיד אם נקבל את החידוש הנ"ל. נכון לרגע זה, פלין הגיב מאוחר יותר בטוויטר כי אין הכרזה רשמית באופק ושכשיהיו חדשות רלוונטיות, הם יעדכנו על כך במהירות.

במהלך המפגש של מפתחי Bioware אמש, שהועבר בשידור חי לאות חגיגות יום ה-N7 של החברה, דיברו אנשי המפתח של החברה על העולם העצום שניתן יהיה לחקור במשחק הבא בסדרה ועל כך שהפיתוח מתמקד בגרסת המחשב האישי ובקונסולות הדור הנוכחי.

במפגש עלה כי במשחק החדש יהיו גזעים חדשים ושלכל גזע יהיה את העולם שלו. את העולמות הללו שחקנים יוכלו לחקור במלואם. כולם יהיה מאוד מסוכנים אך בחלקם יהיו אזורים שלווים יותר. כמו כן, נאמר כי כרגע המפתחים ממשיכים לקרוא למשחק החדש Mass Effect 4, אך לא מדובר בשם רשמי.

כמו כן, המפתחים סיפרו כי מדובר "במשחק הגדול ביותר בסדרה" ושיהיה שימוש נרחב ברכב ה-Mako. המפתחים מנסים ליצור עולם שישלב חקירה מתמדת עם יצירת מערכות יחסית נרחבות שכמו במשחקים הקודמים בסדרה, בחירותכם ישפיעו על המשך המסע שלכם.

בפוסט מעניין בבלוג של Bioware, הציג פלין מספר אנשי מפתח ששייכים לפיתוח של Mass Effect 4. בינהם אפשר למצוא את כריס שרייף (Chris Schierf), הכותב של Halo 4. כריס הוא הכותב הראשי האחראי למשחק הבא בסדרת Mass Effect והוא חלק בלתי נפרד ממנו עוד מנובמבר 2013.

תאריך יציאה טרם הוכרז. עד כאן קפטן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י